Heisan!

 

 

Her er jeg!

Jeg har vært ute og kost meg i nesten hele dag. Jeg har forberedt noe fjas som jeg håper riktig så mange TØR å være med på her på bloggen, men DEN avsløringen kommer i MORGEN 😉

Ut i 10.30-tiden i formiddag. Vente på venninne som kom med trikken. Se på den spenstige buksen da!! Panter-bukser…eller noe dyre-aktig i alle fall.. Og JA, så klart blir det noen antrekk-bilder med den på…Etterhvert …

 

 

Trasket bortover mot Tøyen i solskinnet. Ikke kaldt…Ikke varmt..Helt passe. Og på veien fant vi denne flotte graffitien/street-art. Jeg trodde jeg hadde sett ALLE her i byen, men jammen meg dukker det opp noen nye innimellom. Til STOR glede for meg. Jeg elsker street-art <3

 

Og hvem var venninnen jeg ventet på og har kost meg med? Karidansen så klart!! <3

 

 

Vi har gjort litt av hvert i dag: lekt med rottene mine, forberedt noe fjas, tatt antrekk-bilder OG sett på kunst: Dyr skåret ut i tre.
Og noen har gjettet riktig, vi er i botanisk hage på Tøyen. SÅ mye fint å se der, og deilig å være ute samtidig.

 

Flere tre-statuer på bloggen senere

 

Etter å ha sett denne karen “gnafse” og klamre seg til denne nøtta, ble jeg så sulten på nøtter selv, at valget av kake på kafeen etterpå var grei: 

 

Pekan-pai!! Skikkelig god! Dagens lunsj kan man si. For det gjelder å passe seg når man har ligget padde-flat på sofaen i 4 uker. Det blir kake “i stedet for” og ikke “i tillegg til”…

 

 

Veldig god, og passet perfekt som påfyll etter flere timer ute i solen. 

 

 

#botaniskhage #høst #utetid

12 kommentarer
    1. En kosedag for dere. Var ca 2 timer i skogen og gikk opp til Haukåsutsikten(359 moh). Kan se Holmenkollen derfra via kikkert i fint vær. Det blåste mye så jeg var der ikke så lenge i dag men det var mye folk ute. En drømmedag i fint høst vær var det i dag for oss som bor på denne delen av landet. Nå venter drømmeland og står tidlig opp i morgen mandag. En ny uke venter med plikter, tannlege og mange andre ting. Ha en fin kveld.

      1. Takk 🙂 Ja, fine figurer også. Kommer et innlegg til, med de i 🙂 Og i morgen kommer det noe du må være med på 😀 Legger ut i morgen tidlig 🙂

      1. Ja og i dag var det MYE på programmet 😀 Jeg trengte litt hjelp med litt småting, og vi ville jo titte litt osv. Og deilig sol 🙂 Håper du har hatt en fin dag også <3

      1. Jeg også elsker pecanwienerbrød 🙂 Det er faktisk enda bedre enn denne paien. Denne minnet om Tosca-kake 🙂 Har du smakt det? Håper du har en fin helg søs <3 Godklemmer på begge kinn <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg