Heisan!

Tenkte bare å stikke innom en snartur! Jeg er helt gåen om dagen. Det går i 100 på jobben om dagen, med 16 småtasser, og egentlig min første skikkelige uke i høst hvor jeg ikke har brukket ribbein eller er sykmeldt av andre grunner.

Det er moro med disse små. Salt og Pepper har gjort jobben sin og jeg MIN til gagns, men det er såpass krevende at jeg har NULL energi på ettermiddagene. Så bloggingen får blir litt sånn i rykk og napp inntil jeg er meg selv igjen. Kommer sterkere tilbake 🙂  Her er noen flere bilder fra forrige helgs fotoshoot: 

 

 

I Birkelunden der jeg og Karidansen knipset bilder, er det en Pavilljong. Den egnet seg flott for foto-shoot fant jeg ut. Og kafeen lå rett i nærheten.

 

 

 

 

 

Så etter å ha fryst på seg litt forkjølelse i snøen (man skal lide for skjønnheten….) så var det kaffe og chiapudding på Kaffebrenneriet. Koselig <3

 

 

Hvordan er det med deg om dagen?
Travel? Rolig? Trøtt? Våken? Julete?

 

 

 

 

#hverdag #jobb #helg

19 kommentarer
    1. Nå måtte jeg jaggu inn og søke etter deg på blogg! Er jo litt fraværende her inne jeg, på kommentarfronten. Slenger inn et innlegg innimellom, og that’s it. Jeg er gått i vinterdvale tror jeg. Kjennes jaffal sånn ut. Er supersliten for ikkeno’! Været er ikke på lag med en fibrokropp heller akkurat. Og nå er det snart en uke siden jeg har badet i sjøen. Blir et tiltak å dyppe seg igjen der tenker jeg, men måtte ha en pause pga. noen sting i nakken … Flotte biler forresten – og jeg elsker det røde håret ditt. Fredagsklem fra meg til deg.

    2. Skjønner du har full rulle med alle de 16!!!!! Flink du. Ja, det er mørkere og kaldere. Det gjør noe med min energi i hvertfall. Du har jo hatt så mye i høst, med både brudd og sorg. Føler med deg der. Men det lysner snart mot vår, som det gjør hvert år. Slapp av i kvelden, for det trenger du sikkert. Klemsiklem fra meg:)

    3. Alltid gøy med disse photoshootene til deg og Kari, for dere kommer alltid tilbake med så mange fine bilder 😊 Det er godt å ha nok å gjøre på jobb, selv om man blir sliten når dagen er over. Hos meg kiler det i nesen og i halsen i dag, og feber gjør kindene ekstra varme, men jeg tror den forsvinner snart 😊

    4. Det er travle tider for mange nå for dagen tror jeg. skal på plass frem mot jul. Gaver skal sjekkes og ting ordnes, avtaler her og der + prioriteringer og finne tid til kultur er viktig. Men det var nok like hektisk i fjor. Ha en fin dag.

    5. ja du må ta vare på deg selv :=) jeg tusler med litt juleforberedelser,3 uker igjen til opperasjonen og da blir det ikke noe mere gjort,så får det bli jul med det som er :=) men strikker masse også da

    6. Fine bilder! Og stilig med fotoshoot i den paviljongen, da 🙂 Jeg er rolig, som vanlig, oftere utmattet en trøtt, våken akkurat nå, og overhodet ikke julete, siden vi hopper over julevask og julepynting i år… 😀 Travel? Tja, mye action på facebook. Har begynt på et blogginnlegg om det nå 🙂

    7. Bra å ta fri fra bloggen når det er så travelt på jobben, – skjønner godt at så mange småtasser tar på! Vi er her uansett vi. Travelt her også, men tar en dag av gangen så går det. Jeg har ordnet litt julegaver, og gleder meg til koselige desember med lys og annet fint.😊

    8. Hei Frodithen <3 🙂 Helt riktig å ta pause fra bloggen når du er på felgen etter jobb. Bloggen går ingen steder. Ikke vi som leser bloggen din heller 😉
      Nydelige bilder av deg fra fotoshooten med Karidansen 🙂
      Travel, rolig, sliten, trøtt her også. Et slakt om ettermiddagene og kveldene. Lite overskudd. Henger ekstremt på etterskudd med å svare på kommentarer på bloggen, og besøke blogger, og får dårlig samvittighet og det gjør ikke saken bedre. Ekstremt trang økonomi akkurat nå også, som ikke gir mer futt heller. Det går over – alt sammen 😀
      Ta vare på deg selv <3 Lang klem

    9. Jeg lurte på hvor det var blitt av deg her ja. Men der var du jo. Koselig det 😚 Blogginga er jo ikke det viktigste, så ta det som det passer du. Håper du har mulighet til å stresse ned med noe av det andre også. Her er det stort sett som vanlig . Bare enda mer trøtt og sliten. Ønsker deg en fin kveld. Klem til deg😊

    10. Litt av alt, bare ikke travelt 😉 Også har jeg jammen meg lagt ut tre blogginnlegg i dag. 😁 Mye til å være meg. Skrivesperra er opphevet en liten stund ser detnut til.
      Pass på deg! Ikke verdt å stresse for mye. 😘 Klem 🙂

    11. Kjempekoselig blogginnlegg, og kjempefine bilder 🙂 Spennedne på jobben da!

      Min blogging går opp og ned, og noen ganger tar jeg en ukes pause, så blogger jeg noen dager på rad igjen. Ta det som det kommer 🙂

      Ønsker deg en kjempefin onsdagskveld <3 🙂 Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    12. Lykke til på jobben og ellers 🙂 Håper du får tatt deg igjen litt 🙂 Flotte bilder, men pass på helsa 🙂 Det er ikke å anbefale å utfordre den 😀

    13. Hyggelig å se deg..😊 Nå har jeg hatt 4-5 dager ganske aktiv på blogg…så nå blir det ei lita pause igjen.. Rolige dager og mye trøtt ellers ganske «vanlig» her… Såååå fine bilder av deg.. Klem ..og ta ting i ditt tempo…det du kan velge da…💗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg