Heisan

 

Her er jeg igjen 🙂 

Har hatt en fin dag i dag. Føler jeg har fått gjort viktige ting på jobb, og hatt noen møter som gir meg litt oversikt. 

 

I morgen skal jeg ut på møter utafor huset. Du vet, disse møtene med “mentale foldeskjørt og innbilte perlekjeder”. Den formelle delen av jobben min. Det har faktisk blitt en del av jobben som jeg nesten gleder meg litt til. Det er blitt sånn at jeg faktisk ikke TROR lenger at jeg trenger disse “foldeskjørtene”.. Jeg kan NESTEN stille i antrekket jeg har på i dag.. He-he..

 

 

Vi planlegger spennende uker for elevene framover, og det er mye morsomt som skal lages. Jeg elsker å lage artige undervisningsopplegg. 

 

Til helgen har jeg gode planer, og gleder meg til det. Du får høre mer om det senere. Nå er det middag 🙂

Har du hatt en bra dag? 

 

 

 

#hverdagen #jobb

 

11 kommentarer
    1. Så bra at du begynner å like alle sidene av jobben din! Men klart det er best å være kreativ og finne på opplegg! Mine dager er fyttipyton nå…… skulle ønske jeg var GLAD lissom! Klemmer <3

      1. LIker langt fra alle. Men har økt på med EN oppgave jeg liker litt bedre 😀 Uff, så ille. Jeg raser opp og ned som en jo-jo om dagen 😀 Uvant til meg å være. klemmer <3

    2. Bra du er på beina igjen. Siste ukene før jul må man lage litt ekstra for elevene. Så det der blir nok bra. Ha en fin kveld.

    3. Så bra du er på bena igjen og møter utfordringene med et smil. Ja, men vender seg til mye. Jeg har også hatt en fin dag, selv om jeg har blitt forkjølet. Fikk ryddet en masse, levert på gjenbruk, handlet og fikset masse. I kveld pakker jeg sammen til en minijulemesse jeg skal være med på i morgen. Sånn går dagene mot advent! Klem til deg 🙂

    4. Så kjekt å ha noen gode dager. Og hvorfor skal du ikke gå på “foldeskjørtmøter” kledd som deg selv? Synes det antrekket var skikkelig kult jeg. klemmer<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg