Heisan!

 

Har du hatt en bra dag? 

Jeg kjenner jeg er litt i siget om dagen. Får gjort ting på jobb. Kjenner meg glad og med overskudd. Kjenner jeg har noe å gi til andre. Kjenner det bølger og bobler litt i skallen på meg, selv om det er midt på vinteren, og mørkt som i en sekk i det jeg starter ut om mårran..

 

Føler jeg ser ut som “rufsetufsa”, litt skjeløyd, litt bustete og gjennom et slørete kamera. Men her snakker vi bare om ytre saker. Og noen kamera-greier som skyldes dårlig lys og en mobil som er “på tur”… Inni er jeg i alle fall klar og fokusert, og ikke det minste skjeløyd. 😀

Etter et flott møte på jobben, kunne jeg bare fastslå nok en dag at:  Livet er jammen meg ikke så verst!

 

 

Vi liker å skjemme oss bort litt om dagen, så jeg foreslo “ute-mat” for Hr Frodith. Og han var ikke sen å be. Heldigvis betyr “ute-mat” deilig og varmt lokale hos naboen, med lun betjening og flott atmosfære. Så i dag ble det verdens beste pizza på meg igjen. 

I morgen er det fredag igjen. Kjole-dag og feiring av livet 🙂 

 

 

 

#jobb #glede #restaurant #energi

6 kommentarer
    1. deilig å kose seg,og deilig å føle seg god ,etter all sykdom du har vært gjennom er det skikkelig godt att du nå har gode dager.Hatt en fin dag jeg også,selv om mye tid går til å trene på å gå igjen

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg