Hektisk, men herlig helg

 

Heisan!

Jeg har vært i full fart denne helgen. I går hos Søs, og så noen timer hjemme på kvelden. 

 

 

I formiddag var det tog for Bowie og meg. Ut på landet for å rydde i huset igjen. Mange minner som vekkes til liv. Og selv hver lille Tupperware -boks bringer jo med seg minner omtrent. Men vi har da fått kastet og ryddet en del til, søsters og jeg. Etter å ha sett gjennom sammen.

Det koseligste er jo at vi etter hver sånn lille ryddeøkt kan dra å besøke mamsen etterpå på sykehjemmet. Hun var så glad når vi kom, og hadde ventet på oss. Det ble boller og kaffe, og masse skravling om litt av hvert.

Ååå så glad jeg er i familien min! 🙂

 

 

 

Etterpå har jeg vært på vietnamesisk restaurant og spist med Hr Frodith. 
Kjempekoselig <3

 

 

 

De har en rett som er fantastisk god. Og så tar de oppvasken etterpå! Det synes jeg er skikkelig deilig..

 

 

 

Nå ligger meg her, med beina høyt, og glutenfri og laktosefri sjokolade i skåla….Lader opp til en ny arbeidsuke. Den tror jeg skal bli strålende flott 😉

 

Har du hatt en fin helg?

 

 

#helg #aktivitet #rydding #besøk

16 kommentarer
    1. Ja familie er godt. Og jeg skjønner den nostalgien, det er ikke lett å rydde i gamle minner. Så koselig det så ut på restaurant. Og ja, en vrengemaskin kunne noen og enhver behøve innimellom 🙂 Mye kan gjøres for å få gode opplevelser. Men mange elsker dessverre å velte seg i negativitet og fordervelse 😀 Jeg kjenner ganske mange av sorten 😀 God tirsdag. I dag skal jeg ha oljekurs, det blir spennende. klemmer<3

    2. Så flink du er om dagen! Godt å rydde i barndomshjemmet mens mammaen din fortsatt er her. Vi hadde det sånn med svigerfar. For hver ting vi fikk hjem kunne jeg spørre han og jeg fikk tingens historie. Utrolig verdifullt for meg i hvertfall nå som han ikke er mer. Når jeg ser på tingene vi har arvet, så kommer mange fine minner.
      Godt du fikk deg en middag ute med mannen også. Ny uke og nye muligheter. Klem fra meg 🙂

    3. Høres ut som en kjempefin helg der du har fått gjort mye…
      Jeg har vært endel på tharestauranter, men ikke vietnamesisk. Omtrent det samme eller liker du denne maten bedre?

    4. Kjempeperfekt helg skjønner jeg 😀 Veldig bra ,, sånne lever man på en stund. 🙂 Jeg har vært på årsmøte og korting hele helga, men heldigvis her på stedet 😀

    5. en deilig helg dette ja,selv om det kan være litt tung tankemessigt å rydde etter et langt og levd liv,godt da alikavel å kunne ha en hyggestund ilag med mamsen etterpå :=) hatt en fin helg jeg også

    6. Det er vanskelig og vemodig med sånn rydding, og ikke så lett å kaste da det er knyttet minner til det meste. Kos at dere fikk besøkt mamsen og kjekt å spise middag ute. Her har det vært hyttetur fra igår og til idag.

    7. En fin helg har det vært. Lørdag formiddag var preget av ymse vasking. Så tidlig kveld samme dag så jeg en dokumentar jeg fant på nrk.no om en engelsk sekt. Helt forferdelig hva det kan føre til hvis man ikke styrer unna. I dag var jeg på en sykkeltur, ble vel 8 km kanskje. Ikke så langt men blir flere og lengre turer utover. Skal til tannlege på tirsdag og få ei ny krone. Bare det er betalt kan jeg slappe av litt, så et er mulig jeg får besøk neste lørdag. Nå er det kveld og jeg vil se litt TV før drømmeland lokker. Ha en fin kveld.

      1. Lykke til hos tannlegen, jeg skal egentlig også, men tror jeg må utsette den litt. Mye stress nå.. Spennende med dokumentarer om sånne sekter.. Ha en fin kveld 🙂

    8. Deilig at du har hatt så fin helg <3 Kos med Lady Søs, familien og Herr F. Er det noen sak, sier jeg bare 🙂
      Nostalgisk aktivitet kan bringe frem mange følelser, minner er sånn.. men de er sikkert mest gode, selv om det sikkert er noe sårt der også. Rart det der.
      Vietnamesisk mat har jeg ikke smakt, men kanskje skal vi spise der til våren? 😉
      Har du fått sovet bedre forresten?
      Ønsker deg en god sjokokveld og lading før ny uke <3 Kveldsklem til deg Frodith

      1. Ja, vi kan spise på vietnamesisk 🙂 Bare kom du <3 Jeg er klar som bare det 😀 Det ER våren Aina, jeg venter som bare det 😀 GOD klem til deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg