Heldige meg!

Jeg tok meg i å tenke her om dagen, da jeg gikk ganske “lettbeint” bortover veien: “Fy søren så heldig du er Solfrid!!”

Hvorfor da?

Jo, jeg synes jeg er skikkelig heldig som har en kropp som fungerer. Det er ikke alle som har det, og jeg ble plutselig så obs på det der jeg gikk. Jeg er nettopp fylt 57 år, og jeg har noen dager da jeg føler at kroppen omtrent ikke er “brukt” hvis du skjønner hva jeg mener? Tenk at jeg har gått rundt med denne kroppen i 57 år, og så er det SÅ lite slitasje på den. Armer og bein fungerer. Rygg og nakke også. Sånn ganske bra i det minste. Og den fungerer i alle fall så bra at jeg kan trene med den.

Det er ikke alle dager jeg føler at den er helt “ubrukt”. Noen dager kjenner jeg på menisker som sliter litt, et hode som liksom får NOK og en nakke som ikke tåler å sitte SÅNN eller SÅNN for lenge.. Men sånn stort sett liksom: Føler jeg har en rimelig NY kropp! 😀 

Snakk om heldiggris!! 

 

 

I morgen skal jeg trene. Noen uker siden sist faktisk, pga jeg har vært forkjøla eller noe liknende…

 

 

Gleder meg faktisk veldig. Skal bli godt å komme i gang igjen 🙂 Så holder kanskje denne kroppen seg som “greit brukt” en stund til 😉

 

6 kommentarer
    1. Regner med det blir kjempedeilig å komme i gang igjen, og det er jo en fantastisk følelse etterpå da 😊

      Det er flott å være takknemlig for dette ja 😊

      Trening er jo godt for å forebygge slitasje, og ikke minst forebygge beinskjørhet når man blir eldre.

      Er selv glad for at jeg kan trene som jeg gjør, og ikke minst at jeg merker at lungeoperasjonen har hjulpet på utholdenheten min 😊

      Ønsker deg en superfin fredagskveld ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    2. Godt å komme igang med trening igjen + at det å holde seg i form utendørs er enklere når snøen er borte.🥰 Du har vært flink til å ta vare på kroppen din, – lett og sprek som du er. Ha en fortsatt fin fredag og helg! 🤗

    3. Blir sikkert en god følelse å komme i gang med trening igjen. Og du er absolutt heldig. Det er jeg også, med mange andre ting. 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg