“Helsefarmen”-kjendis?

 

Er det mulig å skyte fart oppover bloggtopplisten pga status som “Helsefarmen-kjendis”??
Jeg er klar over at det ikke er samme “sus” over tittelen som navnebroren: “Farmen-kjendis”, men dog…?

Hva en “Helsefarmen-kjendis” er?
En kjendis som er på Helsefarm vel!

Jeg er da kjent for NOEN i det minste. Folk på blogg, på jobben osv, så i det minste en U-kjendis eller noe sånt. Og når jeg innlosjeres på en “Helsefarm” med alt DET bringer med seg, så kan det vel hende jeg avanserer til T-kjendis eller noe?

 

(Trenger ikke nevne at det er utedo på Helsefarmen.. ?)

Du er kanskje litt ukjent med “Helsefarm”-begrepet også?
Vel…det er et sted hvor du i løpet av VELDIG kort tid, 3-4 dager har fokus på helsesaker. Dette skal bringe med seg alt det helsebringende som folk ellers i samfunnet bruker hele året på. Altså man har hurtigvarianten av sunnhet på en måte: Mye trim, veldig sunn mat, hurtigslanking og bygging av muskler på NO TIME…Eller dvs 3-4 dager.

Jeg regner så klart med samme utbytte, samme endring i styrke, spenst, kondis og utseende, som alle dere andre bruker hele året på.

 

 

Så, det er bare å henge seg på, så får du se resultatet av “Årets Helsefarm”, og hvem som “vinner”. At det bringer meg oppover på bloggtopplisten er jeg overbevist om 😉

5 kommentarer
    1. Ja, det høres ut som en kjempetittel spør du meg!🤩😂
      Et sånt helsefarmopplegg hadde passet meg perfekt! Ekspressmetoden for å bli sunn og sprek!👍🏻Kos deg!🤗

    2. Dæsken ta.. dette blir spennende. Husker fra militæret at de lagde «dimmelenke» av dopapir. Her blir det «Helse i hvert tørk» Jiippii. 😉🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg