Helt alminnelig fredags-glede

 

 

 

Hvordan går det med deg? Sånn på ordentlig! Ta deg tid til å kjenne etter. Hvordan har du det? Bak alt Corona-styret og mas om andre ting?

Det er rimelig mange ting man kan glede seg over på en helt alminnelig fredag. I dag har jeg gledet meg over ikke mindre enn 4-5 ting faktisk. De er helt små og ubetydelige kanskje for deg, men for meg kan de gjøre all verdens forskjell:

  • Jeg er frisk fremdeles, både fra forkjølelse, oppkastsyke og corona
  • Jeg har hatt møte på en skole, og det gikk veldig fint og følte meg FLINK etterpå
  • Jeg har fått gjort viktige ting på jobben etterpå
  • Jeg har møtt noen nye folk som jeg skal jobbe litt med om noen uker, som har gitt meg litt energi og fått meg til å se ting på en litt annen måte
  • Jeg kjenner jeg har mye energi, og også litt å “gi fra meg”

 

Det ble kjolefredag i dag også så klart, men har ikke hatt tid til noen nye bilder. Så et shorts-bilde får duge, inntil jeg får vært ute og fotografert litt eller tegnet litt igjen. 

 

Nå skal jeg hekle litt. Kanskje noe til DEG 😉

 

 

#glede #hverdag #frisk #energi

7 kommentarer
    1. Så herlig med positive ord. Ja, vi har mye å være glad for i den gryende vår. Kos deg på lørdagen! Fint bilde av deg, selv om det ikke var kjole da! Klemsiklem

    2. Viktig å glede seg over de små tingene! Jeg er frisk nå, men var igjennom influensa for et par uker siden, og corona tenker jeg ikke så mye på. Jeg synes det har vært mye hysteri i media, for den er jo ikke så mye verre enn den vanlige influensaen.

    3. Er så fantastisk å ha noe å glede seg over <3
      Jeg gleder meg over at jeg er såpass oppegående som jeg er mtp sykdommen min, jeg gleder meg over at jeg har så mange fantastiske mennesker rundt meg og jeg gleder meg over at jeg har en så fantastisk god hund ved min side hver eneste dag <3

      Kos deg med heklinga <3 Jeg skal strikke 😀
      Klem fra meg <3

    4. Om jeg ikke er frisk så er jeg i allefall ikke forkjøla 🙂 Deilig med finværet i dag..før gråværet (antageligvis)setter inn… Shorts er fint..året rundt 🙂 Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg