Hemmelig-utfordring!

 

Av og til opp gjennom min “blogg-karriere” (ja… ble ikke så voldsom karriere av det kanskje men… 😀 ) har jeg hatt noen utfordringer og konkurranser. Det er faktisk noe av det morsomste jeg har gjort her på blogg: å dra i gang noe som kan lage litt liv og røre her inne. Det skaper ofte god stemning, og noen ganger fører det til at folk finner nye blogger å lese også. 

Noen utfordringer er helt KLARE, og folk melder seg på når de ser hva som kreves. Lett å ville være med hvis man vet HVA MAN BLIR MED PÅ 😀

 

 

Men altså:

I dag er jeg i gang med en “Hemmelig-utfordring”!!

Hva betyr det?

Du melder deg frivillig til noe du IKKE vet hva går ut på!
Jeg trenger bare navn og postadressen din, og så vil du få noe i posten av meg.
MER får du ikke vite. 

ER DU MED???   (Og JA, du uten blogg kan også være med)

Send Navn og postadressen på mailadressen min: [email protected]

 

 

Håper riktig så mange blir med! 
Jeg lover du ikke vil angre 🙂

 

39 kommentarer

Siste innlegg