“Hemmelig-utfordringen”- flere avsløringer

 

Her kommer flere avsløringer av hva som skjedde i denne veldig hemmelige utfordringen: 18 personer har mottatt konvolutt i posten. Noen har blogg selv, noen har ikke. Men felles for dem er at de skal lage noe ut av det de fikk i posten.

Og nå er det mange som har mottatt konvolutter og lagt ut innlegg.  Klikk dere inn på linkene som dukker opp stadig, så vil dere få se mye morsomt og rart. Og noen flere ting vil også skje her på bloggen, ved innlegg av de som ikke har egen blogg. Jeg venter på flere 😀

 

 

Det er SÅ mange løsninger på utfordringen. Helt herlige løsninger, på veldig forskjellige måter 🙂

Her er de som tok utfordringen og som har lagt ut noe i “hemmelig-utfordringen” så langt:

sognafaret

happy

natheless

bunny

Utifriluft

Mammaen til Lille Supermann

Mettejosteinsdatter

fruensvilje

hverdagsmagi

Pensjonistgunna

gryende

 

 

Kos dere med alle innleggene 🙂

 

 

9 kommentarer
    1. Fikk det til jeg også. Publiserte innlegg med maske i dag🙋🏼‍♀️ Syntes ikke på blogg-framsida, men håper at noen har sett det likevel🤗 Artig å lese og se hva alle de andre har fått til med utfordringen din👏 Og jeg elsker utfordringer fra deg.

      1. Jeg skal lete deg opp, og legge deg på linkelista så flere ser deg i alle fall 🙂 Så gøy at du synes det er morsomt 🙂 Her kommer sikkert mer, når jeg får litt mer tid igjen.

    2. Jeg har fått min i posten jeg også, men det vil nok ta noen dager før jeg rekker å lage, men det kommer.🤗🤩👌🏻

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg