Hemmeligheter og innsyn…

 

Du forventet deg kanskje noen saftige avsløringer nå?

Å få titte litt bak gardina på meg som skifter klær, trener eller noe VIRKELIG “saftige” saker… He-he, nei her er det ANDRE som får gå i gjennom….

Og egentlig er det mer et fokus på disse små “tittehullene” som gir folk bittelitt innsyn…Som gjør oss LITT nysgjerrige kanskje. Men som også like mye gir oss UTSYN.. Vinduene! Det er så mange forskjellig vinduer. Fra forskjellige epoker i livene til folk. Arkitekturen har jo fulgt “moten” den også. Og dermed er det blitt laget mye forskjellig

 

 

Man lurer kanskje på hva slags liv som leves bak de ulike vinduene…..

 

Man imponeres over hvordan det er mulig å lage så mye vakkert, ikke av praktiske årsaker men for å smykke bygninger. Slik at det kan glede folk

 

 

Man  finner ro og lar tankene gå, når man er bak et av disse….. 

 

 

….så sant man ikke er en sommerfugl…På feil side av glasset…

I dag er det siste dagen for meg i min egen lille utfordring, som jeg kalte “Høstlek med Frodith”.
Tusen takk til alle som ble med denne gangen også. Det er så koselig å se at folk blir inspirert:

-Til å kanskje gå den lille turen de ikke ville kommet seg ut på ellers.
-Til å besøke blogger de kanskje ikke kjente fra før.
-Til å bruke hodet noen minutter på noe “kreativt”.
-Til å finne gleden ved å fotografere litt. 
Det er gøy å sette i gang utfordringer på blogg når man får ser at så mange synes det er gøy. Frodithen blir glad, og tenker at det er jammen ikke så lenge til jeg skal finne på noe sprell igjen 🙂
Igjen: Tusen takk alle sammen! 🙂
Her er oppgavene vi skulle fotografere, finne bilder av:

 

Og her er de som er med og har vært med i utfordringen,

Happy.blogg.no

kariengesvik.blogg.no

mettejosteinsdatter.blogg.no

gryende.blogg.no

utifriluft.blogg.no

kjerringtanker.blogg.no

Solliv.blogg.no

Friluftsheidi.blogg.no

pensjonistgunna.blogg.no

Heidis verden.blogg.no

natheless.blogg.no

dixierose.blogg.no

Dedicat.blogg.no

stavangerinmyheart.blogg.no

bunny.blogg.no

fruensvilje.blogg.no

 

 

 

 

 

 

6 kommentarer
    1. Jeg tenker ofte på hvilket liv som leves bak vinduer jeg passerer, spesielt de jeg kjører forbi når det er mørkt ute og det lyser inne. 🙂

    2. Å så fint du skriver om vinduer. Ja, det er variasjon der på bildene dine. Herlig med en utfordring. Jeg mangler vinduer, men de kommer de kommer. Klemsiklem !

    3. Jeg har ikke tenkt over hvor mange ulike vinduer som finnes, og det på bilde nr. 2 var jo ordentlig vakkert! 🤩 Moro å se litt rundt på bloggene og se hvordan de har løst utfordringen! Tipper de også syntes det var gøy, og mange som ble med! 😃👍 Ønsker deg en fin torsdag! 🤗☀️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg