Hemmeligheter på gang!!

 

 

Hei!
Du som kjenner meg fra “oppgangen” i gamle “blogg-blokka” vet at når jeg ser ut som bildet over her, så er det noe på gang. Hvis du IKKE kjenner meg fra før, så vet du det NÅ i alle fall.
Jeg er sånn skrudd sammen at jeg er sta som et esel i noen sammenhenger, jeg NEKTER å gi meg når det er noe jeg vil. Og når det gjelder bloggen, så vil jeg egentlig en hel masse.

Jeg elsket å blogge i gamle blogg-blokka, og jeg elsket å lage fjas, tull og moro, og gjerne få meg meg noen andre i sammen slengen: Lage litt FEST på et vis. Og jeg har bestemt meg for at det KAN bli like moro her, i “Ny-blokka”. Vi må bare “gjøre det moro”. 

Så nå er JEG klar for noe “greier” her i det minste, og det håper jeg DU er også. Avslører i løpet av kvelden hva hemmeligheten går ut på, og håper du er klar til å skape litt liv og røre i NYE blogg-blokka, så vel som i alle blogg-blokker rundt omkring!! Eller til og med for de som bor i “villa” ..ha-ha

Ha en hemmelighetsfull dag 🙂 Sees litt senere!

 

 

#hemmeligheter

 

23 kommentarer

Siste innlegg