Her er jeg!

Jeg har hatt mange rare utfordringer og konkurranser opp gjennom årene her på bloggen. “Peter-Pan-utstilling” (skyggefoto-konkurranse), Catwalker, Hemmelig-utfordring (tilsendte hemmeligheter i posten bloggere må bruke i innleggene sine), foto-konkurranser, Julekalender med Salt og Pepper og for eksempel tegneutfordringer. Av og til har jeg bedt noen utfordre MEG til hva jeg skal tegne. Andre ganger har jeg utfordret leserne mine til å tegne MEG. Sist gang var i 2022. Og en gang enda tidligere kom det noen også, men jeg husker ikke når det var. Jeg fikk bare lyst til å vise deg de tegningene som kom de ulike gangene. Veldig morsomt å bli tegnet. Ja…det er altså meg på alle bildene 😀

 

Leneelisabeth.blogg.no

 

 

mettejosteinsdatter.blogg.no

 

 

veralynn.blogg.no

 

 

 

natheless.blogg.no

 

 

 

zoeticworld.blogg.no

 

 

fullstendigkaos.blogg.no

 

 

bunny.blogg.no

 

 

heidisverden.blogg.no

 

 

Hanne Beate (bloggløs blogger)

 

 

utifriluft.blogg.no

 

 

lindasakseide.blogg.no

 

 

Her kommer tegningene fra første gangen:

 

elevele.blogg.no

 

 

Annebe.blogg.no

 

 

karidansen.blogg.no

 

 

Og Natheless, igjen, som altså har tegnet meg flere ganger 🙂

 

natheless.blogg.no

 

 

 

19 kommentarer

Siste innlegg