Her er jeg!

 

Hei og hopp! Her er jeg igjen. 
Dagene går i et heseblesende tempo når man har med småttinger å gjøre.
På slutten av hver dag føles det som jeg har kjørt vaskemaskin hele dagen… Du vet den følelsen… Når alt både surrer og suser etterpå?

 

 

Men det har vært en strålende uke. Mye moro. Nye og “gamle” barn. Nye og “gamle” kolleger. En uke som er en slags innkjøring av året på et vis. Alle skal venne seg til alt. Og det har gått SÅ flott! Jeg er verdens heldigste, fordi jeg har verdens beste kolleger. Folk som står på, med glød og engasjement. Gir av seg selv. Ser hverandre i “kampens hete”. Og gir hverandre den puffen man trenger.

Jeg var helt svimmel da jeg var ferdig i går ettermiddag. Hjernen funket overhode ikke de siste timene på jobb. Men det gjør ingenting. For folk står klare og støtter, når du “snubler” litt. Vedens beste gjeng, og en fantastisk uke <3

 

 

8 kommentarer
    1. Bra med gode folk som man jobber sammen med. Dager fulle av energi gir dagen mening. Men det var siste dag på min jobb for Unni i går som ble pensjonist. Og det var blomster, gaver og en tale og ikke minst en klem til alle. Men slike dager kommer uansett hvor man jobber. Ha en fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg