Hjelp meg å velge!

 

Nå skal du få hjelpe til med en liten ting. 
Krever egentlig lite av deg. Bare å si A eller B..

 

Jeg vet jo at ikke alle har LIKE dilla på kjoler som meg. Og hvis du hadde det ville du likevel kanskje valgt helt andre kjoler enn de jeg velger. Men hvis du skulle hjelpe MEG med å velge hvilken ville du da ha valgt? Til meg altså 😀

Kjolene er i samme gata som denne flamencokjolene min

 

 

Men disse nye har arm i tillegg!

Jeg synes begge to er kjempefine. Og regner med de vil sitte ganske likt på meg som den turkise jeg har. Men altså med arm. Litt i stuss på om den vil bli litt trang i armene/ermene på meg, men det vil tiden vise 😀

 

 

Så altså, hvilken bør jeg velge? 

A eller B?  

 

A

 

B

 

 

 

#klær #kjole #urbangipsy #shopping

14 kommentarer
    1. Jeg ville valgt A til deg. Kunne godt tenke meg en slik selv i andre farger, den har ekstra fin fasong med det strikket i livet/under bysten. Du bestiler på nett?

    2. Jeg tenkte først A, den har farger som er typisk deg 😊
      Men så kikket jeg nærmere på dem. Jeg syns du skal ta B!! Fortsatt deg, med en litt annen twist😊 Frisk og fin i fargen er den, og gult er kult. Go for it 👍

    3. Jeg tror du må kjøpe begge jeg altså, – umulig å velge! 😊 Ellers tenker jeg det er lettere å velge når du får prøvd de på, og så kan du evt. returnere en da.

    4. Dette var vanskelig! Først tenkte jeg A, for den er nydelig i fargene; men så er det også noe ved B. Tror du kler godt den fargen, og den er litt “annerledes” enn kjoler du har hatt før. Kanskje A er mest “Safe”? VIL du safe? Eller…så kan du ta en Ole Brum, da vettu! (Som du er inne på sjøl også!) Haha, nå har du GRUNN til å velge to kjoler for dette er jo HELT umulig å finne ut av ellers!! 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg