Hjemmekontor- ganske så variert egentlig

 

Her får du en liten titt fra hjemmekontoret mitt. I dag har det vært i senga.. Vi har laget filmen som heter “Salt og Pepper på eventyr”.. Ja, VI har laget. Jeg og disse to under her… Og faktisk var kusine SUKKER med også. (En annen hvit rotte jeg har 😀 )

 

Vi har spilt “De tre bukkene Bruse”, og de to pc-putene som du ser ved speilet der har funger som BRU. Og JEG har vært trollet 😀

En kjempemorsom dag for meg på hjemmekontoret.

 

 

 

Tok en times pause, og møtte bestisen i nærheten av meg. Vi koste oss i sola, med lunsj. Varmt og godt i solveggen. 

 

 

På veien tilbake så jeg disse spesielle bildene.

 

 

 

 

 

 

 

For meg har dette vært en aldeles strålende dag. Jeg kjenner kreativiteten blomstrer, og jeg er lykkelig når jeg får holde på med akkurat dette. Jeg måtte gjennom en LITT vrien økt forrige uke med å lære meg Video Editor, men nå er jeg litt bedre og da er det kjempegøy så klart 🙂 

Du skal nok få se den en gang. Filmen altså 🙂 

 

 

#video #hjemmekontor #filming

9 kommentarer
    1. Alt du kan få gjort på hjemmekontor! Du må være en av de heldigste hjemmekontoristene i landet:) og klart du kan smile når solen varmer, det er hvertfall noe som gir litt lykke i disse dager…

    2. Du er sa så superflink. Tenk å lage videoer med rottentottene da! Det ble sikkert finfint. Artig kunst! Minner om noen sånne pc.bilder jeg har forsøkt meg på en gang, det man la inn dekkende farge her og der. Det hadde jeg nesten glemt. Herlig å høre at kreativiteten din blomster. Ha en fin kveld. Klemsiklem:)

    3. Så kult med filminnspilling i senga.. 🙂 Også så fint at du har kost deg med dagen…Tøff kunst var det også.. Klem og fin kveld til deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg