“Høstkroppen 2022”

Vanligvis er det mye snakk om “Sommerkroppen” hver vårHar mediene GLEMT “sommerkroppen 2022”? Det er jo alltid en greie å mase om, for å få salg på ukeblader, aviser og annet!. Jeg kan ikke si jeg hørte så mye mas om den i år. Hva skjedde?

Eller er det rett og slett meg som gikk glipp av maset? Jeg mener…Har jeg valgt å overse alt dette maset? Fordi jeg ikke VILLE se det?

Vel noe har i alle fall skjedd denne sommeren, eller mulig det startet i vår…. Og jeg vet IKKE hvem jeg skal skylde på!! 😀 Så nå går jeg for “Høstkroppen 2022”, og stiller gjerne som modell for den…

 

 

 

 

 

 

20 kommentarer
    1. Lykke til. Jeg er sikker på det blir en suksess. 🤗 Her er vi usikker på hvilken kropp vi skal satse på. Har knapt kasta skjorta i sommer, så farsken veit ka som er innafor. 🙈

      1. Ha-ha, du er herlig. Har ikke hatt av skjorta i hele sommer liksom, sovet med osv. SÅ ingen peil på hva som er innafor 😀 Du er bare morsom 😀

    2. Jeg justerer kroppen litt til sommeren, burde det, for det er når de fansy sommerklærne skal på at en merker at de strammer mer enn det som er behagelig. På høsten er det videre klær så da har en glemt det innen sommerklærne skal på igjen. Synes generelt det har blitt mindre kroppsfokusering i det siste, det har jo vært så mange som har profilert sine kropper og at en skal være fornøyd med sin egen kropp.

      1. Jeg går mye med de samme klærne hele tida, sommer og vinter. De er alltid i bruk. Nei, kanskje det faktisk har vært mindre snakk om i det siste. Og bra er det 🙂

    3. Jeg har heller ikke registrert at det har vært så mange ukebladforsider med “Sommerkroppen” i år. Jeg synes uansett at jeg har hatt en fin sommer så langt…I og med at jeg startet ferien etter deg har jeg fortsatt to uker igjen. Akkurat nå er det godt, sjøl om jeg gjerne skulle hatt litt ferie i juni. Håper på flere varme sommerdager.😊

      1. Ja, vi har jo en sommermåned igjen. Men JEG begynner med litt høstsysler allerede på mandag. Jobben.. Fin sommer i år , med eller uten høstkroppen 😀

    4. NEI, det er ikke høst om en ukes tid – det er fortsatt sommer. Høsten begynner 1. september :D. Meeen kroppen er toppen uansett. Klem 🙂

    5. Jeg er klar med høstkroppen 2022! Til forveksling lik vinter-, vår- og sommerkroppen av året 😂😄

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg