Hotel-liv i sus og dus..

 

Ja…da var vi på plass i Tromsø…
Og det der sus og dus-greiene er det ikke MEG som skal stå for selvfølgelig.. Neida, den delen av turen er det noen andre som tar seg av.
Jeg skal jo slite og jobbe hver dag. 08.00 til 15.30.

Men..hvem er det som har stjålet plassen i spot-lighten? Er det ikke Mikkel Rev??
Du kan tro det er et par som er ganske “mugg-sure” her nå. En liten Mikkel Rev har sneket seg med, og får nok antagelig all oppmerksomheten på dagtid i alle fall.

“Åååå, hjæælpes, hvordan skal dette gå? Stakkars meg!!”

Ikke spesielt gøy å ha SURE Salt og Pepper som samboere på hotellrommet her akkurat.. Blæh!! Må nok muligens gi dem litt tid i “spot-lighten” på kveldstid, skal de bli til å ha i hus her 😛

 

 

Sitter bare med ryggen til meg liksom…

Ja-ja…Jeg har “rom-godt” og blogg. Dere får bare sitte der og sutre!!
Jeg har vært ute og spist middag med to veldig koselige kollegaer. Livet er slett ikke så verst 🙂

 

 

 

 

7 kommentarer
    1. Så koselig at de fikk være med på tur da 😀 Men kan forstå de blir litt sure for at noen tar litt av deres oppmerksomhetstid i rampelyset ☺️ Ønsker deg god mandag og fint opphold i Tromsø 🙂❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg