Hun “andre” i speilet…

 


 

Som regel er jeg god-venner med “hun andre” der inne i speilet.. Som regel fortjener hun en kjempeklem og et smil. Så da gir jeg henne det..Og hun gir det tilbake…

 

 

 

Noen ganger kan hun likevel gjør meg “eitrandes forbanna”. Og da vil jeg skrike høyt i sinne.. Men det hjelper ikke stort…for hun skriker bare tilbake…Og sånt er jo ikke særlig konstruktivt…

 

 

 

 

Om jeg en dag skulle våkne med “en diger sky over hode” og være en skikkelig surmule-kjerring…så kan du være HELT sikker på at hun er ikke særlig til støtte, eller hjelp… Hun setter bare leppa fram, med DET blikket…for liksom å vise meg hvordan jeg ser ut…

 

 

 

 

Men skulle jeg være litt trist og lei…litt utafor rett og slett… Da gir hun meg en klem og sier hun forstår…

 

 

 

Når jeg er riktig tankefull og sitter stille og betrakter verden…da plutselig er hun der, rygg mot rygg…og gir meg noe å støtte meg til..Gir meg støtte i mine tanker…

Hun i speilet… 

 

 

Er du godvenn med deg selv?

 

 

(En liten reprise- da jeg har en del nye lesere og jeg synes innlegget fortjente å få luftet seg litt)

 

 

#venn #selvfølelse #selvinnsikt

13 kommentarer
    1. Man kan ikke smile og le bestandig, og da er det jo kanskje greit om personen i speilet har litt samme sinnstemning. Men aller helst burde den andre meg vært en som er flink til å motivere og si gode ting. Stort sett er jeg fornøyd med den andre meg, har liksom funnet ut at det er en fordel. Fint innlegg og flotte speilbilder. Klem <3

    2. Det er kanskje bedre og møte seg selv i speilet enn i døra…ikke veit jeg. Ikke alltid jeg er på lag med meg selv men stort sett går det bra. Det gikk bra hos tannlegen i dag men skal ditt til uka og få satt inn krone. Det vi fiksa i dag var avstøpning og tilpassing.Så det er mye rart man må oppleve i munn før gebiss er siste utvei. Ha en fin kveld.

    3. Tjah, noen ganger god venn – noen ganger er “vi” ikke helt enige 🙂 Noe av det viktigste er å ikke gå på akkord med seg selv, men holde seg tro mot seg å sitt. Å være dønn ærlig med seg sjøl syns noen ganger å være vanskeligere enn å betro seg til sin nærmeste, så. Noen dager er “morsommere” enn andre. He he he…

    4. Kjempeflott blogginnlegg du har skrevet, og du har jo så rett så rett.

      Tror nok man blir mer og mer venn med seg selv jo eldre man blir, for da blir man tryggere på seg selv.

      Jeg er også venn med meg selv, men det hender at jeg blir uvenn med meg selv når jeg mener jeg har gjort dumme ting.

      Ønsker deg en kjempefin tirsdag <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    5. Stort sett godvenn med meg selv, men akkurat nå om dagen har kroppen mottatt en fortærende forkjølelse, så vi er nok ikke helt enige om den tilstanden 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg