Hurra for en dag full av begynnelser!!

 

Jeg er rimelig lett å glede, det skal sies. Det skal ikke så mye til før jeg føler et snev av glede. Eller lykke om du vil. 
Og akkurat nå, her i sofakroken, med kaffe og baguette fra i går kan det ikke bli stort bedre. En dag FULL av begynnelser, og annet “smågodt”: 

 

 

  • Det er morgen. Og det er jo en liten begynnelse i seg selv. (Jeg sov helt til klokken 8, og det har jeg ikke gjort siden jeg var tenåring tror jeg… )
  • Det er et flunkende nytt år. Og det er jo en KJEMPE-begynnelse. Tenk et helt ÅR da, som man kan forme sånn ca som man vil. 
  • Det er en ny måned. Du har muligheten til å bli månedens hverdags-helt om du vil, for noen 🙂
  • Hvis det hadde vært mandag i dag, så hadde jo dette vært grunn til å danse flamenco ute i snøværet. INGENTING hadde slått det liksom… Eller kanskje…? For det er nemlig “kjole-fredag”!! Og DET er da vitterlig en liten begynnelse det også: Helgestart! “Kjole-fredag” feires hver fredag, kanskje ikke av hele Norge, men vi er en fin liten gjeng nå. Så…På med kjolene jenter!! Og gjerne gutter også. Jeg skal på med min, og vampe ut i snøværet å feire morgenen, januar, det nye året og en snabla flott fredag!!

 

 

Godt Nytt År!
Og en God Ny Begynnelse!! 

 

#begynnelser

 

16 kommentarer
    1. Godt nytt år. Glede og sorg vandret sammen inn i 2021. Men uansett ble et raketter og tradisjoner på en slik kveld. Håper 2021 blir et bra for alle. Ha en fin dag.

      1. Ja, glede og sorg vandret sammen, og det gjør de jo hvert år. Vi møter medgang og motgang alle årene. Litt spesielt i fjor, men jammen meg mye bra også synes jeg 🙂 Ha en fin dag. Her har jeg vært ute på en liten tur 🙂

    2. Takk for det, og riktig Godt Nytt År til deg også! 😀 Håper 2021 blir et bra år på alle måter! Jeg skal begynne å skrive dagbok iår, – har prøvd det før også, men da har det blitt glemt etterhvert. Moro å se tilbake på vær og annet man har gjort i løpet av året. Ønsker deg en flott 1. nyttårsdag! 😀

      1. Du burde opprette blogg Hanne Beate. Det blir på en måte en dagbok, men ikke så lett å glemme 🙂 Så kommer vi på besøk til deg vet du 🙂 2020 var fint, men regner med 2021 kan bli enda finere 🙂 God klem og ha en fin dag i det nye året 🙂 Jeg har danset kjoledansen 😀

      1. Godt nyttår til deg også <3 Nå må vi møtes snart 🙂 Vi kan starte litt forsiktig på Messenger-cafe, og øke på med et fysisk treff når smitten går litt ned 🙂 Stor god klem <3

    3. Oyda, det er jo fredag!!! Kjolefredag. Jeg følger nesten opp, med lang tunika, som kunne vært brukt til kjole om jeg var ung, men jeg har bukser under jeg, i samme farge som kjolen. Feirer et nytt år! Ja, vi må se framover og håpe på bedre tider. Jeg må liksom venne meg til at det er et nytt år. Innen mandag har jeg nok vent meg til at det er 2021! Ha en vakker dag i snøen, her er det grønt!!! Klemsiklem:)

      1. Ja, er fredag i dag vet du 🙂 Jeg har danset kjoledansen etter kafe med søsters <3 Fin møte å starte nye året på. Både treff med søsters og kjoledansen 🙂 Litt snø her ja, men det forsvinner fort 😮 Klemsiklem <3

    4. godt nytt år ,ja vi står ved en begynnelse ,den vil jeg prøve å fylle med fine opplevelser ,har noe grums vi må bli ferdige med det er så ,men så skal jeg bare fokusere på gode ting etter det :=)

      1. Ja, i dag var en haug av begynnelser, deilig 🙂 Ja, vet du har litt å ordne med, men når det er gjort blir det flott som bare det 🙂 God klem og god kveld i det nye året 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg