Husker du “Sexy-Jenny”?

 

 

Husker du den perioden jeg ble pepret med gife-syke “Sexy- Jenny”- er på Instagram. Eller Jenny het hun vel sjelden når jeg tenker meg om.  Uansett Irina , Jenny..whatever…
Saken var hvertfall at det haglet inn med “følgere” på Instagram fra denne gjengen.  Felles for alle “Jennyene” var at de lå halvnakne med sløret blikk på alle bildene på sine kontoer. De ønsket kontakt med “man for sex or marriage”. Hvorfor de forvillet seg inn til meg kan fuglene vite. De så vel ikke på hva de fulgte.

Et annet fellestrekk var at de hadde en “blogg” eller “hjemmeside” tilknyttet Instagramkontoen. Det var bare å klikke på linken. Mulig jeg var litt naiv, for jeg klikket meg en dag inn på en sånn i ren nysgjerrighet. DET gjorde jeg aldri igjen, for å si det sånn… Fikk bakoversveis….helt tydelig at man for sex var målgruppen ja.. Og det fikk jeg MIDT i fleisen…

Nå er jeg blitt skikkelig HOT igjen hos disse “Jennyene”. Men ikke på Instagram denne gangen. Nå har de begynt følgingen på Bloglovin. Flere nye ukjente FØLGERE som har dukket opp, felles for dem er ordet SEX i “blogg-navnet”..

Jeg skal IKKE klikke meg inn for å se på “bloggen” deres..

 

Blir du “stalket” av “Sexy-jenny”?

 

 

#bloglovin #instagram #sexfokus #blogg #kontaktsøking

29 kommentarer
    1. Har hatt noen innom på instagram i årenes løp jeg også. Jeg bare blokkerer dem med en gang. 😉 Ikke dukka opp andre plasser. Men får uhorvelig mange venneforespørsler på Facebook av menn i uniform …

    2. Dette skal jeg legge meg på minnet og huske… er ikke interessert… men de jammen meg ganske så mange der ute og «innpåslitne». Noen vil bli snap venn også, men ikke aktuelt, de får innynde seg hos andre…
      Herlig innlegg og jeg digger tegninga di, det er omtrent sånn jeg ser for meg «dem» når de ikke har retusjert bildene sine og seg selv…

    3. Kim Hernandez var en i alle fall..kan være en vanlig konto..men virka liksom son en som dukka opp fra «intet»…ingen felles følgere eller noe… Klem <3

    4. Jeg blir i perioder overøst med mailer fra diverse damer i den kategorien. Da dukker det opp flere på én gang før det blir stille lenge. Hm, rart jeg havner i spam-filteret ditt, men det er kanskje fordi jeg ikke er på blogg.no.

      1. Neida Hanne Beate, flere på blogg.no som kommer i spam-filteret også. Jeg har sagt fra til blogg.no support, regner med de rydder opp. Og jeg har flyttet dere over nå der dere skal være 😀

      1. Sarah Berry er en av dem, og det sto sex med en gang jeg sjekket 😀 Pluss en Ellie whitaker. Ja, jeg bryr meg ikke noe om dem jeg heller, det får bare være der 😀

    5. Av og til dukker det opp noen slik på FB men skjønner fort hvor det jeg havner hvis jeg åpner linken. Det er mye rart der ute, bilder fikses på i like stor gard som med navn. Det er altfor mye av slikt noe. Skal man sjekke opp noen så er det lurt at man tar tiden til hjelp. Etter festen kommer pesten…..Ha en fin kveld.

    6. Jeg har ikke fått så mange Jennyer på Instagram, men derimot en haug med «amerikanske offiserer» som flørter i vei. Jeg skjønte st dette var bare tull, etter at jeg for morro skyld begynte å chatte med et par av dem. Oppdaget ganske raskt at det ikke var samme personen jeg snakket med utover kvelden 😳 Et par andre prøvde en annen variant, het en ting å brukte bildene til Jens Stoltenberg og nå sist den kjente engelske bakeren Paul Hollywood. Jeg meldte fra til Instagram.

      Jo da jeg har også fått sex mailer på bloggen også i kommentarfeltet. Jeg bare sletter dem med en gang. Irriterende at kommentarfeltet forsøplet av sånt.

      1. Har ikke sett så mye sånn på den ORDENTLIGE bloggen på blogg.no. Men det havner mye rart i spam-filteret. Har begynt å tømme det jeg , og sjekke om jeg finner noen av de som ikke sulle vært der. Som Vestfroken, Hanne Beate og Margarites. De havner der innimellom. Ikke set om de i spam er sexrelatert, men så det var mye salg av ting…

      1. Jeg har også besgynt å tømme den, og sjekke om vi finner Vestfroken, Hanne Beate og Margarites der, for de kommer ofte dit. Nå var det Bloglovin som har begynt å tiltrekke seg sånne rare 😀

    7. ojj.. det der må være før min tid.. det husker jeg ikke 😀 Jeg har ikke vært plaget med det noen steder. Men madammen har fått noen artige følgere på Instagram innimellom. Men hun er en racer til å blokkere 😀

    8. Har ikke sett noen sexy Jenny, jeg. Ikke noen sexy Jens, heller…Burde jeg være fornærmet? Kanskje bloggen min ikke har sex appeal? Fin tegning du har lagd av hun Jenny, da! 😉

      1. Du kan være glad du slipper sånne Jennyer altså 😀 De er bare irriterende 😀 Sikker på ikke Jens er noe bedre 😉 Takk, gammel tegning, var gøy å lage den 🙂

    9. Ikke sett noe særlig til Jennyene..men har fått et par merkelige følgere men trykker ikke på linker..men kan fort gjort glemme meg bort så fint å bli advart.. Ha en sexy kveld <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg