Hvem er du?

 

Her er noen få spørsmål for å få tastaturet ditt i sving.

Hvorfor?

Jo…det er en fin liten måte å finne ut litt mer om hverandre uten så mange ord. Og når jeg er så svinaktig nysgjerrig som jeg er, så er det rett og slett en utspekulert måte for å få snusen i hvem du er. 

 

 

 

Kan du svare meg på dette?

Er du: 

  1. Den som danser på bordet på fester ELLER er du den som sitter i dype samtaler kvelden igjennom?
  2. Den som tar deg en tur på byen hver helg ELLER den som går lange turer hver søndag morgen? 
  3. Den som står timevis og kokkelerer mens du nynner en fin melodi ELLER er du den som tar med deg takeaway som spises i sofaen til en film?
  4. Den som melder deg frivillig til å holde et innlegg om et tema du kan litt om ELLER er du den som ber om heller å få kle deg ut å være pauseunderholdning?
  5. Den som spiser gulrøtter med dip til lørdagsunderholdningen ELLER er du den som mumser litt  sjokolade så og si hver eneste kveld?

 

 

8 kommentarer
    1. Hihi,
      1. Jeg er nok den som prater mest…..!
      2. Jeg er definitivt den som går tur tidlig søndag morgen!
      3. Jeg lager nok maten sjøl, men gjerne en veldig rask rett. Ser ikke på film til, men leser ofte!
      4. Jeg tror det er best jeg er pauseunderholdninga, men…. vet ikke helt hva jeg skulle gjort lissom!
      5. Jeg er en sånn midt i mellom. Momser mine tilmålte småsjokolader og en liten skål potetgull fredag og lørdag, og spiser frukt og bær for resten…!

      🙂

    2. 1. Danser gjerne, men ikke oppå bordet.
      2. Må på tur søndag morgen med Barney, men ikke lang tur
      3. Midt i mellom. Gidder ikke kokkelere i timesvis. Kun av og til. Sjelden takeaway.
      4.Ingen av delene.
      5. Varierer. Tør ikke å kjøpe sjokolade, for da blir det som du nevner. Gulrøtter med dip er godt, det.

    3. 1.Ja takk begge deler! Veldig befriende å danse på bordet – Ble bitt av den basillen etter Oktoverfest i München 🙂
      2.Jeg er nå i en alder der jeg ikke lengre er på byen hver helg, men veldig kjekt en gang i blant. Liker godt å gå turer, men søndags morgener liker jeg å være hjemme å bare slappe av 🙂
      3. Jeg er absolutt ingen kokk, men konditor kunne jeg nok heller vært 🙂 Take away er digg. Min mann er god på middagslaging heldigvis!
      4. Det er veldig gøy å kle seg ut, så jeg går for det!
      5. Firkløver er min beste venn uansett når på dagen det måtte være – ref fun fact konkurransen vår – hehe 🙂

    4. Her var det mye jeg ikke gjør noe av 😜, men kan prøve å svare:
      1. Jeg går aldri på fest, og verken danser på bordet eller sitter i dype samtaler ellers heller.
      2. Ingen turer på byen, men kan gå lange turer, dog sjelden på søndag morgen.
      3. Det må bli kokkelering, men nynner ikke.
      4. Her må det bli et innlegg, for er dårlig på å kle meg ut og opptre.😅
      5. Jeg er ikke så sunn at jeg knasker gulrøtter på lørdagskvelden, men spiser ikke sjokolade hver dag heller. Liker potetgull, men ikke hver dag.

    5. 1: Jeg er en mellomting av de to.
      2: Jeg fester på lørdager og koser sofaen på søndager. Gå tur gjør jeg på hverdager.
      3: Begge deler.
      4: Usikker her.. den første muligens.,
      5: Potetgull og dip på lørdag.

    6. du da ,her var det få spørsmål som passet meg ,1 vi går ikke ut ,vi koser oss mest hjemme eller i bobilen
      2 jeg bor jo på landet så umulig å gå til byen ,søndagsmorgen er vi litt late og tar en sein frokost
      3 herr kokkelerer vi helst hjemme ,men nynner ikke
      4 her gjør jeg nok ingen av delene ,ha ha
      5 for tiden så er det lite momsing mellom måltidene og sjokolade prøver jeg å styre unne

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg