Hvem vant kjolekonkurransen?

Skulle tror det var MEG!!
Siden jeg har veeeeeldig mange kjoler… (her et lite utvalg :-D)

 

 

MEN det er ikke jeg som vant konkurransen. For konkurransen gikk jo ikke ut på hvem som har flest kjoler 😀

Nei, den litt uformelle konkurransen som startet søndag ettermiddag og som hadde frist i går ved midnatt, gikk ut på å gjette: Hvor mange kjoler har jeg i skapet mitt?

 

Jeg har telt gjennom, og trukket fra skjørt og tunikaer.. De gjelds ikke. 

Men med BARE kjoler, høstlige, vårlige og alle slag, så er det omtrent som jeg har hatt før: Godt opp på 20-tallet. Hi-hi..

Helt konkret: Jeg har 25-kjoler i skapet mitt! 😀

 

Og den som svarte HELT riktig på antallet var Utifriluft. Margrethe!!

Margrethe! Jeg sender deg en liten ting i posten.

 

Og dere andre: Takk for at dere var med og gjettet. Ganske mange som gjettet også, både på søndag og i går 🙂

Nå må dere se hos Utifriluft framover for å finne ut hva hun vant 😉

 

 

9 kommentarer

Siste innlegg