Hverdager er det flest av..

 

En ting som er sikkert er at det er flest hverdager her i livet…
Og siden det er sånn det er, får man gjøre det beste ut av dem. Det er min mening iallefall. 

 

 

 

Vi kan ikke alle reise rundt ukentlig til fjerne strøk og bo på fine hoteller, spise dyre middager på luksuriøse restauranter ikledd fine designerkjoler.

NOEN av oss må nøye oss med å dra rett fra jobb iført Bowie-t-skjorte fra H&M, for å plukke opp litt Takeaway fra “East” nede i gata her, som vi inntar i sofakroken, før vi velter oss over ende og snorksover under fleece-pleddet…

 

 

 

 

 

Ja, ingen tvil om at hverdager er det flest av…selv om de kan se litt forskjellige ut for folk…Jeg har i alle fall gjort det beste ut av MIN i dag 😉

 

 

 

Hvis du vil lese diktet jeg skrev i går,”Dine tårer på mine kinn” så finner du det HER

 

 

#hverdager #livet

6 kommentarer
    1. Jeg gleder meg til helger og ferier, og når de er der og har vart en stund, så ser jeg frem til hverdagene igjen. Hverdager er jo fantastiske dager, sett vekk fra alarmen som vekker meg.

    2. Uansett hva vi holder på med er det vel enklest å ta ting som det kommer. Lite luksus her heller, utenom at jeg er veldig rik på gode venner og fantastiske barn<3

    3. Hverdager er det flest av – heldigvis.
      I kveld kunne jeg vært på hotellovernatting i Kongsberg. Spist fin mat og drukket vin på ledersamling.
      I kveld kunne jeg vært sammen med de andre NRF tillitsvalgte påtariffkonferanse på Thon Hotell Operaen i Oslo.
      Men jeg orket ikke noen av delene.
      Det ble middag her hjemme sammen med Gubben . Stekt torsk, kokt brokkoli og pastinakkmos. Godt.
      Jeg vet at jeg er akkurat der jeg ønsker å være i kveld

    4. Veldig bra 🙂 Altså, ikke fordi du ikke kan farte rundt fra det ene luksushotellet til det andre. Men nå er jeg ikke sikker på at du er typen for det heller 🙂 Men veldig bra at du har gjort det beste ut av din dag 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg