Hverdagslykke i anmarsj!

 

 

 

God morgen! Og velkommen til en ny hverdag!

Er du hjemme, “fysisk på jobb” (nytt begrep..), hjemmekontor. sykmeldt, ufør…spiller ingen rolle, det er slutt på ferien for de fleste av oss. Hva man skal fylle hverdagen med kan være ganske forskjellig, og det er helt greit. For vi er forskjellige. 

Jeg er på jobb! Fysisk til og med i dag. Men resten av uken blir nok hjemmekontor tenker jeg…

 

 

Bra å komme i jobb igjen, få litt hverdager. På jakken min her ser det VIRKELIG ut som jeg trenger litt hverdager, at jeg har SPRENGT hele jakken liksom pga all julematen. Vel…det er ikke helt riktig. Denne jakken har jeg arvet og den har alltid sett ut sånn… Og har spist kun EN julemiddag, så grisen skal heller ikke få skylda for eventuelt LITT mer struttende mage..

 

 

Vel, jeg har en jobb å gjøre i dag som er veldig morsom, så jeg er i full sving. 
Jeg må nok antagelig være verdens heldigste gris når det gjelder jobb. Å ha fått lov å kose meg på jobben nesten alle de 25 årene jeg har vært her. Snakker om griseflaks med valg av jobb! 🙂 

 

Ønsker deg en god dag, hva enn du skal denne flotte januardagen. Nå må jeg komme i gang med kosingen 😀

 

 

 

#jobb #hverdag

8 kommentarer
    1. Måtte le av bemerkningen av jakken. Den var jo så perfekt til deg tenkte jeg i farge og form. Ikke en tanke var inne i mitt hode om at den var trang! Nydelig farge til deg 🙂

    2. Så godt å lese at du trives så godt med jobben din. Og den struttende magen, den lurer jeg på hvor er. 😉 Ser ikke den jeg ihvertfall 😀 Da skulle du sett bilringen min 😉
      Men nå er det hverdag, og det blir mindre snop, og forhåpentligvis en del gåturer. Det har blitt bare en ribbemiddag til oss også, men lutefisk med bacon og pinnekjøtt er jo også julemiddag, så det har blitt nok mat 😀

    3. Kjempegodt å lese at du koser deg på jobb, og det gir hverdagen mening <3 🙂

      Det er kjempegodt med hverdag igjen, selv om julen er en kjempeherlig tid <3 🙂

      Ønsker deg enn kjempefin mandag, og ei kjempefin og god uke <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    4. Så godt å høre at du koser deg på jobb, – viktig det siden man tilbringer så mye tid der. 😀 Ja, nå har det blitt strengere tiltak. Her er det fortsatt gult på barneskolen, så der blir det nok det samme som det har vært i hele høst.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg