Hvilken årstid er du?

Nå mener jeg ikke hvilken årstid du LIKER best. Jeg mener heller ikke hvilken årstid du kjenner deg som. Innimellom stiller jeg jo noen rare spørsmål hvor du skal “identifisere” deg som hvilket DYR du hadde vært hvis du var født som et dyr…Hvilken bil du hadde vært hvis du var en bil osv… Vel… dette er ikke et “lure-spørsmål” om hvilken årstid du kjenner deg som 😀 
Da hadde jeg nemlig vært vår…en sommerfugl-lett, småpirrende vår. Ikke så forførende som sommeren liksom, men litt lett og leken som våren 🙂

MEN…det jeg lurer på og som jeg vil snakke om nå er “fargeanalyse”.
Jeg fikk nemlig vite en gang at HØST det er meg. Alle fargene i høst-skalaen. Litt jordfarger med andre ord. 

Vår er visst mer pastell og lyse farger. Ja…ellers vet jeg ikke.. Kan ikke mye om dette, bare vet jeg er HØST. 

 

 

Jeg er jo glad i farger uansett. Men ser at sånne oransje-farger passer meg. Som på denne kjolen jeg kjøpte på UFF i går 🙂 

 

 

Gjenbruk. Second-hand. Fornøyd med den. Tykk vinterkjole. 325 kr.

 

 

Hvilken årstid er du?

Passer det med de fargene du LIKER best?

 

 

9 kommentarer
    1. Flott du da. Dette har jeg ikke tenkt på på mange år!!!!Jeg var visst en blanding av høst og vinter. Liker rene farger, så det passer nok bra. Litt annerledes etter at jeg ble gråhåret, så nå trenger jeg enda mer farger liksom. Klemsiklem 🙂

    2. Jeg har også tatt fargeanalyse en gang – mener jeg ble sommer……! Mye blått kan jeg huske! Nå liker igrunn jeg de fleste farger, så… 🙂

    3. Flott kjole altså! Du er høst!
      Jeg ble også høst når jeg tok slik analyse en gang, men jeg liker bedre rene og klare farger som vinter!

    4. Jeg har gjort det to ganger. Den første sa vinter, og den andre sommer 😉 uansett, kalde farger det er meg! Spesielt glad i adventlilla💜 men det er jo ikke en farge butikkene flommer over av😏

      1. Nei, lilla er det ikke mye av i butikkene. Jeg er ikke kalde farger. Og jeg trodde før at jeg BARE kledde rust-rød og sennepsgul liksom. Men der alle mulige farger egentlig, bare høst-varianten av dem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg