Hvis jeg ikke hadde hatt blogg…

 

….så ville jeg antagelig aldri møtt DEG. Du tenker kanskje jeg ikke har MØTT deg ennå? Vel…det mener jeg at vi har! Vi treffes her inne hver eneste dag, eller i alle fall i helgene når jeg er på det travleste… Du vet masse om meg, og jeg vet antagelig LITT om deg… Hvis du har kommentert her innimellom. 

 


arkivbilde

 

Hvis jeg hadde møtt deg på gaten, i et liv uten blogg, ville jeg antagelig gått rett forbi deg. Ikke med nesa i sky…men helt vanlig…gått forbi… Uten å tenke noe mer på det. Fordi jeg ikke kjente deg. Jeg hadde nok ikke prøvd å bli kjent med deg heller. Tenkte kanskje at vi ikke hadde noe til felles… 

 

arkivbilde

 

Her inne på blogg møter jeg alle slags folk. Også de jeg i utgangspunktet ikke tenker jeg har så mye til felles med. JEG mener at med blogg har jeg blitt mer vidsynt, mer tolerant for forskjelligheter, rett og slett blitt en bedre utgave av meg selv.  Hvis jeg ikke hadde blogget hadde jeg fremdeles vært Frodith, helt klart, men med blogg er jeg Frodith + 

Ja, sånn ser JEG på det 🙂 

 

 

#blogglivet

18 kommentarer

Siste innlegg