Hvor går grensen?

 

Hvor går grensen for hva jenter på 57 år kan holde på med i “full offentlighet”?

Finnes det noen “regler” for når man skal slutte å fjase og leke? Jeg mener… på hvilket tidspunkt begynner folk å tro du “feiler” et eller annet?

For å svare på det siste først: Den grensen er allerede nådd! Sikker på noen tror det feiler meg noe, når jeg enten står på alle 4, med rumpa i været, og fotograferer tøyrotter… Eller når jeg står overskrevs på en vanndam, mens jeg vifter med en fargerik paraply…

Men for å svare på det andre: I mine øyne blir man aldri for gammel. Det finnes heller ingen grenser for fjas, så lenge jeg ikke skader andre..

Og hvis noen skulle tro jeg var litt smågal… Who cares? 😂

 

Dette bildet er mitt svar på Utifriluft sin utfordring:Speiling. For det er akkurat det dette er. Meg i en sølepytt, midt i Oslo sentrum.

 

Les også gjerne morgeninnlegget mitt 🙂

11 kommentarer
    1. Jepp, bare å leke i vei! 😀👍 Grensen går bare mer på hva man får til og ikke når man blir eldre. 😅 Ha en fin lørdagskveld! 🤗

    2. Man blir aldri for gammel for å være leken. Aldri for gammel til å fotografere tøyrotter eller hoppe i søledammer med sprek paraply. Det synes jeg du skal gjøre. Hoppe i søledammer! Det er gøy! Hender jeg ikke klarer å la være.
      Derimot å fremdeles kalle seg “jente” når man er femti pluss…. Der går det en grense for meg.
      Skrev akkurat en bursdagshilsen til datteren min på 33 på Facebook og lurte på om det fremdeles var innafor å kalle henne “jente”.

      1. Jeg kommer til å være jente til jeg dør.. Dame høres veldig rart ut, og KVINNE synes jeg bare er rart i alle fall 😀 Så det får bli jente 😉

    3. Haha…godt at vi er flere🤪 Jeg sto også skrevsover en vannpytt i dag tidlig på turen med Barney. For å oppfylle ønsket til Utifriluft😅 Og jeg må da være enda mer sprø enn deg, for jeg er MYE eldre😂 Blogginnlegget og bildet kommer senere i dag🙋🏼‍♀️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg