Hvordan er det med deg?

Ja…jeg spør deg!
Og jeg fikk det samme spørsmålet selv i dag, fra en veldig god venn <3

 

For plutselig var jeg nesten “bortevekk” fra alt som heter sosiale medier. Og ganske mye ellers fra det sosiale også. 

Men jeg har det bra altså!

Det er bare så himla mye å gjøre i forhold til jobb. Det å ha hjemmekontor er ikke noe latmansliv skal jeg fortelle deg. Aldri jobbet så mye noen gang jeg! Har liksom aldri fri … 

Så når, jeg liksom HAR litt fri…utpå kvelden en gang…så har jeg liksom hatt det vi kaller “skjerm-fatigue”. Orker ikke synet av mer skjermer og medier og plattformer etc…

 

Men jeg er her…Har til og med vært på butikken i dag…(bilde over)

 

 

 

Og i går var det full rulle med Salt og Pepper, som gjorde intervju for elevene. Her sitter jeg og venter på elevene, kl 9 om mårran. 

 

 

Tok en kaffe i parken, for å få luftet meg i pausen.

 

 

Jeg er sliten pga mye å tenke på, sover litt dårlig, og mengder med oppgaver å ta fatt på på jobb. MEN jeg har det veldig fint 🙂 

 

 

Hvordan er det med deg om dagen?
Tar gjerne en liten oppdatering på hvordan dine dager er 🙂 

 

 

#jobb #hverdager 

6 kommentarer
    1. Ja det blir mye “skjerm” på dere som har hjemmekontor – og det kan man virkelig bli trøtt og sliten av…………… god klem

    2. Hmmm – så kjedelig når jobben tar alt! Sånn har jo jeg det også nå… regna sammen årets overtidstimer – det nærmer seg 200 timer ekstra på 5 mnd… da skjønner jeg plutselig hvorfor jeg er så sliten…. men-men…. snart er årsoppgjør og moms over, og snaaaart er det ferie! Gode klemmer og vær stolt av alt du gjør! <3

    3. travelt når jobben tar all tid en har,skjønner jo godt att du trenger fri fra skjerm og slike ting da ja .
      Hvordan jeg har det ,tja jeg sliter med hælen ,den som ble opperert uten att jeg viste det,men det blir vel bedre en vakker dag,ortopeden har trua så jeg må bare ha tålmodighet for det kan ennå ta lang tid :=)

    4. Høres veldig slitsomt ut….enig med deg når kvelden kommer bør du ha ro for fra skjem og data og mobil og bare kose deg. Blogg er blogg….Det er noe man gjør når man har tid og lyst….Ikke pes..
      Her er alt bra. Jobber i hagen og går turer….<3

    5. Kjempekoselig blogginnlegg. Virker som om de som har hjemmekontor faktisk blir mer effektive av å ha det. Mannen min hadde en uke hvor han hadde hjemmekontor. Han var effektiv, og var kjempeflink til å jobbe.

      Søsteren min sier også at hun blir effektiv av å ha hjemmekontor. Hun sier hun får konsentrert seg bedre. På jobben har de åpent landskap, og det er hele tiden forstyrrelser.

      Ønsker deg en kjempefin onsdagskveld <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg