Hvordan går det med deg?

 

Ikke ofte folk spør meg om det..
Kanskje er det fordi jeg selv ofte gir uttrykk for hvordan det er med meg. Jeg er ikke så veldig sjenert på sånt, og forteller gjerne hvordan jeg har det. Om det er ,med positivt eller negativt fortegn. 

Dermed blir det ikke mange som spør meg om akkurat det. Men jammen er det litt godt innimellom at folk spør meg om det også! 

I går tikket det inn en sms fra Lady August, “adoptivsøsteren” min. Det sto ikke så mye, bare rett og slett: “Hvordan går det med deg?” 

 

 

Jeg er jo taus som en østers på blogg og facebook om dagen, og regner med noen merker det. Jeg som blogget 3 ganger om dagen i 7 år, uten en fridag, har plutselig blitt helgeblogger. Så hva har skjedd liksom? Og har jeg det bra?

 

Ja, jeg har jo det 🙂 
Jeg trives og er glad. Har blitt om mulig enda mer kreativ på en del områder, pga jeg har lært mer digitalt, og får gode tilbakemeldinger.  Men samtidig er jeg rimelig sliten! Og det er nok både i hodet og kroppen. Jobben krever maks i disse Corona-tider, og når omtrent alt er digitalt så får jeg liksom dosen av skjermer og plattformer. Så når jeg kommer hjem på ettermiddagen er jeg nær ved å spy bare jeg ser datamaskinen min….Derfor får den hvile…He-he…

 

Men nå er jeg her. Det er helg. Og det er godt med fri. Det er godt med fine venner som bryr seg og spør hvordan man har det, når det blir litt stille på en og det virker som man har gått i hi 🙂 

 

Jeg skal møte den ekte søsteren min på Ekeberg i dag. For nå er det nemlig de tidene igjen, at man ikke vil reise noe sted, og helst bør treffes mest ute. Så i dag blir en fin dag i frisk luft, med verdens beste storesøster <3

 

 

 

#bloggstillhet #livet

23 kommentarer
    1. Skjønner godt hvordan det er, når koronadagene er lange med data i ett sett. Jeg er litt sånn selv om dagen. Når man sitter i timesvis bak skjermen, så trenger man frisk luft eller å gjøre noe helt annet en stund. Men sånn får det være. Det beste er, at vi vet å finne hverandre om det blir stille for lenge. Klem fra meg 🙂

      1. Ja, jeg koser meg enda mer nå, når jeg ikke blogger så ofte. Plutselig kjenner jeg at jeg har tid, og litt å skrive om. God søndag til deg også 🙂

    2. har tenkt masse på deg ,men du har lagt ut et par innlegg og sagt att du har det kjempebra og trives veldig i jobben for tiden ,så jeg har slått meg til ro med det :=) er opptatt jeg også nå ,når jeg finner på å strippe helt ned spisestuen ,ja da lager en seg arbeid så det holder og da nytter det ikke å sitte bak en skjerm :=) kos deg med søster

    3. Savner deg veldig når du ikke blogger eller kommenterer, men man må gjøre det man orker! Jeg har jo fått frigjort så mye tid…. så jeg blogger jo to ganger om dagen nå…. det har jeg jo ALDRI gjort før! Tenker ofte på at jeg ikke hadde tid når alle andre hadde… nå er det omvendt! Godt at du har det flott – det er jo det aller, aller viktigste! Klem <3

      1. Jeg leser litt blogger da, men orker ikke kommentere. For jeg er jo litt sånn der også, alt eller ingenting. Skal jeg kommentere må jeg kommentere ALLE jeg kjenner, og det orker jeg ikke når jeg er så gåen 😀 Men nå blir det mer hjemmekontor, og mindre reisevei. Kanskje jeg orker litt blogging da 🙂 klem<3

    4. Jeg har vært innom bloggen din flere ganger om dagen, men tenkte at du sikkert har hatt nok å gjøre ellers. Supertrivelig når du tar deg tid til å blogge, – håper dere har hatt en fin tur idag og kanskje sett på skulpturene? 😃 Ha en fin lørdagskveld! 🌸

      1. De skulpturene har jeg liksom sett så mange ganger nå, men det var nydelig i skogen. Fine farger og helt herlig. Litt kjølig, men hadde greit med klær 🙂 Ha en fin lørdagskveld du også <3

      1. Jeg skal ha mer hjemmekontor igjen nå, så mulig det blir mer tid. Sparer reisetid. Har 4 dager i uka hjemme fra nå til uka 🙂 Kost meg skikkelig, og ute og spist etterpå 🙂 Klemmer <3

    5. Hei. Jeg har det bra jeg. I dag ble mopeden satt inn til vinterlagring, så neste tur blir april neste år. Deet går bedre med beinet og jeg fikk time for hjertesjekk 13.11. Fikk anbefalt det av lege da jeg var på sykehuset, så da må man gjøre det. Tar det rolig i dag av flere grunner. Veit at det kommer dager som byr på mere stress enn denne lørdagen. I morgen skal jeg ta en tur i skogen. Da skal jeg besøke Hellashytta og nyte en kopp kakao og vaffel. Ser frem til det. Altfor lenge siden sist jeg var der. Nå skal jeg ta en runde langkost og klut – det er alltid behov for rengjøring. Etter det skal jeg en tur ut. Ha en fin kveld.

    6. Nå var det godt å høre fra deg igjen.😚
      Jeg begynte å lure på hvor du var blitt av for noen dager siden. Blir bekymret når det blir så stille vettu.
      Kos deg masse i helgen😊
      Klem.

      1. Ja, skjønner man kan lure litt 🙂 Jeg får bli sånn helgeblogger. Eller kanskje ikke, fordi nå skal jeg ha hjemmekontor, sparer litt reisetid, så mulig jeg rekker litt mer 🙂 klem

    7. Hei og god morgen og herlig at du er her igjen 😀

      Men du er ikke langt unna uansett – og jeg tenker at det er så forskjellig som gjør at en ikke legger ut innlegg hver eneste dag. Og det er ikke nødvendig alltid heller. Men, man kommer jo inn i et mønster…..
      Tidene nå gjør at ingenting er som det skal være.
      Men må ærlig innrømme at det slo meg i går – at det var stille fra din side…

      Godt å høre at det går bra med hensyn til jobb også 🙂

      Ønsker deg en god god lørdag og ei god god helg <3

      Stor kleeeeeeem sendes mot øst til deg 🙂

      1. Hei 🙂 Koselig å se deg også <3 Jeg er litt sånn som type at enten så blogger jeg, og er SKIKKELIG inni det, og er MED og aktiv og engasjert. Eller så er jeg liksom IKKE der. Enten eller. I mange sammenhenger. Så da blir det nesten INGENTING, hvis jeg ikke kan blogge mye. Og i helgene kan jeg blogge masse 🙂 Moro 🙂 God klem og kos deg du også <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg