Hvordan unngå “grått hår”?


“Man kan ikke være ung hele tiden, men man har lov til alltid å være barn”

Sitat: Anders Birkow

 


“Man får færre grå hår av å leke i klatrestativer enn å klatre i karriere-stiger”

Sitat: Frodith

 


Det er umulig å stoppe aldringen kan man vel si…Årene sniker seg på, enten man liker det eller ei. Og hva gjør vel egentlig det? For når alt kommer til alt, så kan man beholde barnet i seg til evig tid: Lekenheten, ærligheten og fordomsfriheten. Man velger selv hvem man vil være…

 

 

#fantasi #livet #lekenhet #alder

19 kommentarer
    1. Ja det er sant..man velger helt selv..Jeg blir mer og mer grå..men syns det bare er fint jeg…har ikke tenkt over at det må skjules…alle ser vel at jeg begynner å bli aldrende….

    2. Veldig bra å kunne være litt leken..og det er jo du ekspert på :)) Sprudle litt trenger man innimellom plikter og oppgaver.. Supre bilder :)) Klem <3

    3. Hehe, det øverste bildet er herlig 😀
      Veldig fine sitater, og sånn er det jo. Det er ikke farven på håret som avgjør hva som er INNI, og det liker jeg 😉
      Håper du har en god dag, Frodithen <3 Klem

    4. min søster er lekker med sitt salt og pepper hår, eg ser ut som en flekkete leopard så eg vikkje bli helt grå enda….

    5. Veldig sant. Jeg har jo aldri ”klatret” i karrierestiger, men man kan vel si at det bare ballet på seg. 🙂 Forøvrig så er jeg en kløpper til å klatre 😀 Ha en flott onsdag 🙂

    6. Næææææææ,oppdaget plutselig at den robotgreia er vekk hos deg????? Jeg trengte ikke finne brannhydranter, biler,
      busser eller fjell. Hurra!!!!

    7. Måtte le av den damen der først. Er man gråhåret og sur, så blir det jo ille. Jeg er gråhåret og sånn er det, men man kan da
      smile likevel! Jeg tok et bilde på snapp i dag og sendte barnebarnet. Han fikk seg en latter av bestemor med rosa hår!
      Humor er viktig, så går alt det andre av deg selv, selv med grå hår. Klem 🙂

    8. Ja og nå er det jo moderne å ha grått hår 🙂 Jeg har begynt å spare jeg 🙂 Flere av mine venninner har sluttet å farge håret og lar det være grått. Mitt blir helt lyst grått, det sniker seg frem under der 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg