I det gule hjørnet..

 

 

Hei og hopp!

Jeg er i det gule hjørnet.. Både helt bokstavelig og i overført betydning.

Har satt meg i hjørnet på gulmalte Kaffebrenneriet, med en havre-latte og en mangosmoothie..

 

 

Som liten Frodith elsket jeg gult. Det kan kanskje skyldes at jeg var en engstelig liten Frodith, men det trygge, gode hjemmet jeg bodde i, med verdens beste familie, var gult og fint.

Jeg hadde gule kjoler, gul bobledress og hestehov var så klart favorittblomsten.

Som voksen har jeg blitt litt mindre engstelig, selv om jeg kan kjenne på litt av de samme ekle sommerfuglene i noen sammenhenger nå også så klart.

Favorittfargen har skiftet opp i gjennom årene, og har lenge vært turkis.. Det er nok fremdeles en av fargene jeg liker best, men gul har kommet inn som en god nummer 2 i det siste.

Jeg er jo Solfrid! Skulle bare mangle 😉

 

 

Hvilken farge er din favorittfarge?

 

 

4 kommentarer
    1. Gul og turkis er nok mine favorittfarger også 😀 Herrrlighet hvor like vi er <3 Her går det i masse mango hver dag etter at jeg oppdaga hvor sunt mango er og så snaker det superdigg! Ha en nydelig solfull dag fineste vennen min <3

    2. Se der ja – den fødte Bodø-Glimt supporter. 🤗 fantastisk. Der trives jeg også, men heller kanskje litt inn mot det oransje. 🤗

    3. Heisann og god lørdag🙋🏼‍♀️ Gult er kult og jeg elsker gult. Jeg liker de fleste varme farger. Gultoner, grønntoner og bruntoner. Det gjelder både interiør og klær☺️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg