I farta!

 

Vel…så himla fart kan ikke de to her sies å ha egentlig. Jeg var bittelitt redd vi ikke skulle rekke dette… Rekke toget til Bergen… Når de stilte seg opp på utsida av Oslo S, og BEGGE TO nektet å ta kofferten!! Akkurat som ikke JEG har nok å dra på liksom.. De sto der som to trestokker, og blånektet å røre seg. Ingen av dem leet så mye som en “finger”… En stund lurte jeg på om de levde… så nemlig ut som “saltstøtter”..begge to!!

 

 

Ikke noe rart jeg ser litt småalvorlig ut, ble rimelig stresset. Ikke det at vi har SÅ dårlig tid, men jeg liker jo å være i god tid. Og man vet ALDRI med dem liksom… Måtte LITT kjeftbruk til, og LITT løfter om is….så var de i siget. Tror det med IS var avgjørende… Ja…da sees vi da…I Bergen! 🙂 Skal bare sove litt først…

 

 

#reise #rotter #påvei

8 kommentarer
    1. Når du ankommer Bergen togstasjon. Gå ta inngangen til høyre. På veggen ved taxiene henger et blått ikkerøyk skilt. Bak der er det gjemt en liten overraskelse;-)

    2. Haha åhh jeg elsker at du har tatt med deg rottene! Hvis jeg noen gang er på reise og ser disse to så vet jeg at du er i nærheten! Herlig! Kos deg masse i Bergen<3

    3. Godt det gikk bra og dere kom dere på toget 😀 God tur i nattens ferd mot vest 🙂 Kos dere og ha en herlig tid i den vestlandske Hovedstaden 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg