I mårra….

 

 

I morgen skal jeg pynte meg!!
Det er jo ikke SÅ sjelden jeg gjør det.. Med fredagspynting hver uke og sånt..  Men i morgen vil jeg pynte meg litt ekstra 😉

 

 

Det er mulig jeg må skvise meg inn i en “hold – inn” – strømpebukse, for å få plass i kjolen…

 

 

Presse sammen alt det “overflødige” fra nederst ved hoftene, og dytte det opp i bh-en… Men det får så være…

 

 

For i morgen SKAL jeg pynte meg. Elsker å pynte meg! 🙂

 

 

 

#pynte #kjole #holdinnstrømpebukse #antrekk

12 kommentarer
    1. Koselig å pynte seg innimellom, men jeg drøyer det til lørdagen. I konfirmasjon må man ihvertfall pynte seg. Har heldigvis fått meg klær som er behagelige å ha på og jeg slipper hold inn. 😁😉 God 1.mai 😀

    2. Pynte seg må man av og til gjøre. Klær skaper folk så må man tenke på. Ikke så ofte jeg pynter meg men bør nok investere i litt klær til ymse bruk. Men i dag er det pyntedag for de som går i tog. Men jeg skal ta en skogstur snart med engangsgrill og pølser i en stor sekk.Tar med meg 3 liter vann i ei kanne slik at min tur i dag ikke blir årsak til noe brann.
      Ha en fin dag.

    3. Det er koselig å pynte seg, men ikke så behagelig med de “hold-inn” trusene… Her blir det nok lite pynting i morgen, men heller litt malerklær for vi har litt småplukk som må males ute – før det blir regn <3

    4. sånn er det :=) skulle gjerne pyntet meg jeg også i morgen,men skal på tur og den turen passer best med bukser på :=)og her melder dei snø,får bare håpe det er i fjella og att det går fort over for min hage er i god vekst litt for tidlig :=)

    5. Herlig beskrivende tegninger! Fint å kunne pynte seg iblant. Jeg er ikke noe glad i trange strømpebukser, pensko og bh-er som klemmer både her og der, men noen ganger må det til og koselig å være pyntet noen ganger.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg