I morgen blir det “snabla moro”!

 

Ingen kan i alle fall si at jeg ikke kan glede meg over små ting. 
Ingen kan i alle fall si at jeg ikke er god på å lage meg ting å glede meg over…

 

I morgen er det jo bare en liten “jobb-sak”. Men det er jo viktig å lage litt moro når man er på jobb også. Og å bruke kreativiteten min for å lage moro til elevene, er MINST like moro for meg. 

 

Så…siden Pepper har bursdag i morgen (heh…han kan vel ha bursdag når JEG bestemmer.. ) så har jeg bestemt at vi skal ha bursdag-lag på “nett-timen” vår. Fjernundervisning med feiring av Pepper, snart 7 år. 

 

Jeg har kjøpt ballonger, kake-bit i rottestørrelse, lys, ordnet en bittelten gave, og laget noen leker som lar seg gjennomføre inne i denne nye digitale plattformen jeg har lært meg. Invitasjoner ble sendt på mail i dag 😀

Og gjett hvem som gleder seg mest til hele feiringen?? Ja, bortsett fra Salt og Pepper da…

Tenk at jeg får lov å ha en sånn jobb da! <3

 

 

 

 

#saltogpepper #tøyrotter #glede #jobb

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg