I morgen…

 

 

I morgen skal jeg melde meg inn i treningssenteret nede i gata. Ta på meg mitt beste smil, og muligens også treningstøy, og entre “bakeriet” for å få de varene som kalles “ferskvare” jeg også.

I morgen skal jeg vaske huset. Ta på meg gummihansker, fylle bøtta og gyve løs på husets “kaniner” med stor entusiasme.

 

 

I morgen skal jeg slutte å spise snop. Jeg skal kaste alle de usunne greiene jeg har i skapene, og fylle kjøleskapet med frukt og grønnsaker.

I morgen skal jeg begynne et nytt liv på kjøkkenet.. Jeg skal trylle fram en enorm energi, og selvfølgelig de lekreste retter. Alt fra bunnen av så klart..

I morgen…

Men IDAG….. skal jeg bare sitte her i sofaen, spise pizza og sjokolade og ikke gjøre noenting overhode.

 

 

 

#mål #imorgen #planer

14 kommentarer

Siste innlegg