Ikke akkurat en prinsesse….

 

Kan ikke si jeg føler meg som noe “prinsesse-like”…etter denne uka i senga. 

 

Men…vi kan jo ikke alle være prinsesser heller… Ikke sant? 

 

Noen av oss må ta til takke med en ANNEN ROLLE fra eventyret…

 

Jeg stirret heftig inn i speilet der i dag.. Nesa flasset, rant og var illrød. Håret var så fett at det sto av seg selv. Og det skal litt til når det er så langt som mitt. Øynene nesten hovne, pga for lite søvn hver natt. Man SOVER IKKE når man ikke får puste nemlig… 

Så sto jeg altså der da, og glodde: “Speil-speil- på veggen der….Hvem er vakrest i landet her…?” 
Det kom ikke en lyd der inne fra. Speilet svarte på sin mest “talende” men tause måte: Det SPRAKK!

 

Neida, det var ikke akkurat sånn det var: Men ÅÅÅÅ så glad jeg er for at det finnes Snap-filter i disse dager.. Da kan jeg jo være hvem jeg vil for en stakket stund: 

 

Frodith 8 år…

 

Eller Rødhette…. 

 

 

#snap #filter 

 

6 kommentarer
    1. Ikke godt med slike uker, og det sier seg selv at man ikke føler seg på det fineste etter en slik tørn. Håper du er mye bedre, og ønsker deg en god søndag! Klem 🙂 <3

    2. Ta prinsessetesten: Legg en ert under madrassen din. Stor fare for at du sover enda dårligere da 😉
      Jeg kan være speilet ditt: Du er verdens fineste Frodith 🥰
      Håper formen fortsetter oppover ♥️ Go’klem

    3. Hihihi ja snap-filter er supert i mange høver 😀 God klem til deg – og jeg tror du er litt prinsesse uansett jeg da, frodith <3 klem

    4. Filter kan være fint det ja 😀 Gøy med rødhette filter 😀 Bruker ikke snap jeg, så er ikke oppdatert på de filterne, men har et jeg liker å bruke på insta 🙂 God søndag. Håper formen er bedre. Jøss, om en uke og en dag kommer jeg med toget 🙂 klemmer<3

    5. Da er vi to som ikke føler oss som en prinsesse på utseende idag, om det er noe trøst. Men man trenger vel ikke se på topp ut hver dag..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg