Ikke bare dronningfakter…

 

Jeg kan jo ikke BARE fly ute å leke dronning, med Salt og Pepper som selskap. Det ble VELDIG kaldt blant annet, og de ble vel litt lei meg oppå slottet der etter en stund. Du skal få se noen små film-snutter senere i dag. Jeg må bare redigere litt først…. sa hun, som om hun aldri skulle ha gjort noen annet 😀 

 

Siden det var så bikkjekaldt ute, kjentes ut som full storm, fant jeg ut jeg kunne ta noen selfier inne i varmen. 

 

 

 

 

 

Resten av påsken min, det vil si noen få timer til, skal jeg være inne i varmen. Spise sjokolade, spise mer sjokolade og se på serier. 

 

 

 

#selfier #påske #vær #fotoshoot

 

2 kommentarer
    1. fine selfier da :=) ja det kan være deilig å være inne i varmen når det blåser kaldt og surt ute :=) vi har spist så mye godteri i går og i dag att jeg føler meg stinn av ingenting hi hi ,men det er ikke ofte det skjer da

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg