Ikke la deg skremme…

 

Ja….nå får vi se da…. om det blir “kadonk-kadonk”….  “trampe-trampe” eller “frøken -lett-på-tå” (neppe) Og hvor LENGE det blir det før jeg stopper. 
Planen er å prøve hele turen langs Akerselva. Men jeg ser ikke bort fra at jeg stopper litt før, og GÅR resten. Her må alt være lov! Jeg har ikke gjort dette på 12-13 år. Og var ikke akkurat noen Grete Waitz på den tiden heller. ( for deg som er under 30 år, Google dette navnet. Hun VAR en god løper.) 

Jeg løp (eh….kremt…… jogget) 1 km med sekk, på onsdag. Så jeg tenker at ALT over 1 km er VELDIG bra…..

Oppdaterer etterpå på ca hvor langt det ble. 

 

 

 

God tur til meg og lykke til! 😀

 

 

17 kommentarer
    1. Etter å ha lest innlegget som kom etter joggeturen først, og før joggeturen sist, så er konklusjonen at jeg kunne fint ha jogget sammen med deg 😜🐰

      1. Jeg tror også at jeg nesten går fortere enn jeg løper 😀 Jeg er jo ikke trent, og kondisen er ikke noe å skryte av. Når jeg løper blir jeg mer andpusten, så jeg passer på å løpe sakte nok til at jeg skal klare å gjøre det i 5 km 😀 Det sto på Google at det var helt vanlig for utrente folk å bruke 40-50 minutter på 5 km i starten. Så jeg klapper meg selv på skuldrene og sier: “Du er snable flink Frodith!! Du klarte 5 km uten stopp” 😀

          1. Jeg har vært med i løp før, for 15 år siden 😁Kk- mila. Og jentebølgen 😊Nå vil jeg egentlig mest trene styrke, men var gøy å se at jeg klarte gjennomføre 5 km 😊

    2. Lykke til…men når jeg skriver dette er du nok for lengst hjemme igjen og kan være stolt av prestasjonen🙋🏼‍♀️👏👍 Jeg fikk derimot litt dårlig samvittighet, men samtidig inspirasjon til å trene i dag. Takk skal du ha😀

    3. Så kule sko, Frodith! Matcher mine oransje løpesko, som aldri kommer til å løpe, men koser seg med å gå, hihi 😀 God joggings! Lurt å ikke ta det for hardt, for da blir det så mye vanskeligere å sette nye rekorder 😉

    4. Du ser bra ut! Og joggeklar! Husk at første turen bare er for å teste ut, ikke farlig om den blir kort eller lang.Heia heia.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg