“Indianer” på nasjonaldagen

 

 

Føyk av gårde tidlig på formiddagen jeg. Første etappe med tog ut på landet..

 

 

Godt med lange armer så man får vist fram indianer-kjolen sin… 😀 Har man ikke bunad så får man finne en annen stil. Men farger skal det være..

 

 

Vi satt en stund i gangen på sykehjemmet for å vente på at mamma skulle bli ferdig pynta.

 

 

Og når alt var klart var det noen som ble glade for endelig å være på besøk igjen….

 

 

De holdt en liten konsert oppå pleddet der..til glede for mamsen..He-he

 

 

Og vi fikk oss til og med en liten tur ut på terrassen bak huset. Deilig i sola og pent pynta var både sykehjem og jenter  🙂 

 

 

Så var det tid for å dra hjem igjen…

 

 

Og dagens første IS var klart …..Eller JEG var klar i det minste…
“Nå spiser jeg deg!!” 😀

 

 

Og nå er jeg jammen klar for en til…Hjemme i sofaen.

 

Har du hatt en bra dag?

 

 

#syttendemai #is #besøk #indianer

11 kommentarer
    1. Så kos <3 Og så fin du er, skikkelig digg kjole 🙂 Jeg har bestilt meg flere av den digre bare ikke de fargene. Is må man jo ha, vi har akkurat spist sjokokake og nå er det vannbakkels 🙂 Kos deg <3 gooodklæmme <3

      1. Jeg har spist napoleonskake, og to is. Og litt middag 😀 Ikke så mye annet.. Ja, deilig med sånne store vide kjoler. Grei den jeg hadde i dag, helt myk innerst, og ellers bare flagrete og indianser-aktig 🙂 Godklemmer <3

    2. Stas å få besøk av Spillende Rottentotter på 17. mai! Du var flott i indianerhabitten din, og deilig for mamsen å komme ut en tur i finværet! Ser jo at hun koser seg! <3 Så fin "dokkekrok" hun har på rommet!!

    3. Her har vi hatt en fin og varm dag (i ullstakk). Var i byen sammen med resten av Bergen på formiddagen. Deretter var det lunsj hos mamma med nesten hele familien. Nå er det grilling på terrassen hos yngstedatteren og festdrakten er forlengst byttet ut med lettere sommerklær. Nyt kvelden med is! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg