Indisk mat, sydenstemning og eggende korpsmusikk…

Rar kombinasjon?

Helt enig! Men det var altså sånn det var i dag. 

Etter å ha svettet meg gjennom timer i “lokalene” på hjemmekontoret, satte jeg snuten mot Jaipur: Byens beste indiske restaurant. Spiste Mango Lam. INGEN lager like god i hele Norge faktisk, og det er ikke jug en gang, for dette er DERES spesialitet. Nam!! Og Nan!  Restaurantbesøket var en gave til bror, svigerinne og søsters. Julegave og bursdaggave. Jeg synes det er morsomt å gi bort opplevelser i gave.

I gatene var det sydenstemning. Kanskje på grunn av 25 varmegrader, kanskje på grunn av Kampen Janitsjar som spilte eggende sambarytmer, (tror det eller ei), eller kanskje på grunn av at det er sommer, det er kjoler, det er smilende ansikter. Folk klappet og Kampen Janitsjar holdt sitt livs konsert liksom. Stas!! 🙂

 

 

Snart er det helg!
Snart har jeg ferie!
Snart skal jeg leve livet enda et hakk MER enn jeg gjør til vanlig. Og jeg er jo rimelig fornøyd med livet NESTEN uansett. Tro det eller ei! 🙂 

 

 

#livet

11 kommentarer

Siste innlegg