Ingen dag er lik

 

I dag er egentlig en helt alminnelig dag. Har vært på landet som du vet. Besøkt mamsen. Hun er alltid glad for å se meg. Men ingen dag er lik, og i dag hadde vi det litt EKSTRA koselig.

Fikk trillet sengen hun er i ut på platten på forsiden av sykehjemmet. Luftig og deilig på en skyggefull plass. Kaffe og pekanwienerbrød, sammen med tante som også bor der og en kusine. 

 

 

Solen strålte liksom litt ekstra i dag, der jeg svinset nedover mot buss for tog, etter besøket hos mamsen. Tok noen bilder mens jeg ventet på bussen. 

 

 

I Oslo ventet Karidansen, kafe og en liten rusletur. Fikk øye på disse før jeg møtte Kari. Har ikke sett dem før, i en by som er SÅ kjent for meg. Ingen dag er lik..

 

 

 

Møtte Kari. Koselig som alltid. Spiste chiapudding, drakk kaffe og ruslet langs elva. Så noe ny grafitti jeg ikke har sett før, mens kunstnerne holdt på.

 

 

Fikk et kompliment av en gutt på 25 år. Kniste inni meg, litt usikker på om det var en fleip. Tok det likevel til meg. Smilte pent og fortsatte sammen med Karidansen. Elva var som vanlig, men dagen var ikke helt den samme. Ingen dag er lik 🙂 

 

 

 

#alminnelighet #unikt #glede

8 kommentarer
    1. En trivelig dag skjønner jeg 🙂 Her har vi fartet rundt i store deler av Lofoten, og ut mot Å. Sol og flott. men bare 13 i skyggen og en kald vind 🙂

      1. Tusen takk 🙂 Det har liksom blitt litt sånn når man er over 50, og en på ca 25 gir et kompliment, at man tror det må være fleip 😀 Men jeg valgte å tro på det:-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg