Ingen jevnlig “kost” akkurat..

 

Jeg er sjelden på kino. Faktisk så sjelden at jeg ikke HUSKET lenger hvordan dette var. Så når Karidansen her om dagen lurte på om jeg ville være med, bestilte billetter og ordnet alt, så var jeg i fyr og flamme. 

Forrige film jeg så var Mamma Mia 2 eller noe sånt. Sikkert 3 år siden… 
I dag var det “Dianas bryllup”. En norsk komedie. 

 

 

Skikkelig koselig film. Flinke skuespillere og fin historie. Med koselig selskap både før og etter filmen, har min dag vært topp i alle fall.
Godt kledd for anledningen, ull både her og der. Redd for å bli forkjølet INNE på kino. 

 

 

 

 

Har vært ute og spist med Hr Frodith etterpå. Deilig kylling-pasta. Nå venter is og kaffe. 

 

 

Hva har du gjort i dag? 🙂

 

 

 

#kino

23 kommentarer
    1. Moro å gå på kino! Jeg har vært på kino i Oslo flere ganger, og husker godt Eldorado som er nedlagt. Sist jeg var på kino var herover sammen med junior, men det er visst en stund siden, – må ta en tur igjen snart.

    2. Hørtes ut som en veldig koselig lørdag, jeg er heller ikke ofte på kino, sist gang så jeg løvenes konge sammen med min sønn. Det var koselig ❤️ Ha en fin søndag også klem

    3. Den filmen går her i dag, og jeg skal på kveldsvakt – så får den ikke med meg…..

      Kino er jeg glad i å gå på – så håper det fortsetter slik, at vi kan gjøre slike ting fremover – at ikke alt blir stengt ned igjen….

      Koselig bilde av deg og Karidansen 😀

      klem

      1. Det var stor plass i salen. Heldigvis. De tar nok ikke inn mange. Det går ikke. Du får prøve å få den med deg en annen dag 🙂 klem<3

    4. Skjønnheten og uhyret var den siste filmen jeg så på kino.Natt til i dag døde den ene hamsteren min så nå har jeg bare Olivia igjen men det greier seg med en. I dag skal jeg ut en tur men ikke enda. Nå er det frokost her. Ha en fin dag.

      1. Uffda, døde den. Ja, hamstere lever kanskje ikke så lenge eller? Bra du har en til. Fint navn på den 🙂 Ja, godt å komme seg ut en tur 🙂 Ha en fin dag du også 🙂

    5. Kino er sjeldne greier for meg…, men håper filmen var god…
      Jeg har bare sløvet, prøver å snu bittelitt på døgnet siden jeg har en uke ferie…

    6. Så artig 😀 Husker heller ikke sist jeg var på kino…. hmmmm… Har beiset og ryddet enda mer i garasje og utenfor. Men NÅ begynner ting å falle på plass. 😀 Ha en flott søndag 🙂

      1. Nei, kino var mer en sånn søndagsaktivitet vi holdt på med før. Nesten HVER helg til og med… Så du ordner og får styr på garasjen. Bra det da 🙂 Ha en flott søndag du også 🙂

    7. Koselig med både kino og middag etterpå. Jeg har bare vært hjemme. Vi har skiftet ut to dører og listet rundt. Vi har endelig gått rotet oss til å pusse opp yttergangen 🙂 Litt mer listing i morgen og så må jeg på garderobeskap-jakt på Ikea til uken 🙂

    8. Å så kos! Jeg kan ikke huske sist jeg var på kino….🤔🤔🤔jeg har vært på tyttebærtur idag, nå sitter jeg i bobilen og er stuptrøtt😘

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg