Ingenting stopper “gourmet-Frodith”!

 

Jeg synes jeg hørte noen som lo??!!

Hrmf… ikke bare litt en gang…. Men høyt og skrallende… Hei, du der borte til høyre…LER du av meg? Var det “gourmet” -begrepet du lo av…?

 

He-he…For deg som ikke har kjent meg så lenge så vet du at de har grunn til å le…Jeg er ikke akkurat kjent for å være noe gourmet. Jeg lager knapt middag selv. Det som sklir inn gapet her er som regel ferdigretter. Av den enkle grunn at jeg synes det er dørgende kjedelig å lage mat, og heller bruker tiden min på andre ting mens maten “putrer” av seg selv i ovnen.
Jeg er kjent som “Miss Ferdigmat”.

 

 

MEN…Jeg har de siste årene funnet ut at vi har faktisk råd til å gå ut å spise på restaurant innimellom…Og med innimellom så mener jeg et par ganger i uka 😀 Mange steder har god og ganske billig mat, og det er skikkelig stas å være på restaurant.

Nå er det jo ikke så lenge siden det åpnet igjen rundt om kring, men det gikk ikke mange timene etter åpning før jeg og Hr Frodith var på farta ut. Ingenting kunne stoppe meg. 

Denne uken skal jeg ut å spise med familie, opp til flere ganger. Gleder meg vilt!!

 

 

 

#restaurant #mat

7 kommentarer
    1. Artig å være på date med Hr. Frodith:)
      Jeg et det motsatte. Vi heller spise mat hjem. Men innimellom er det deilig å få servert mat:)

    2. Forskjell på å spise på restaurant og et spisested med hverdagsmat. Vi er ofte ute og spiser der vi får store porsjoner under 200 kr. og altfor sjelden på litt finere restauranter her i Norge.
      På ferie blir det finere restauranter hver dag nesten. Jeg savner det.

    3. Hihi, kos deg masse med å spise ute! Deilig å gjøre det! I det siste har det bare blitt en gang i måneden på meg – da spiser jeg middag med ei venninne! Men – sommeren byr nok på muligheter! Klem <3

    4. har skjønt det ja att du ikke liker å kokkelere :=) spise ute er hyggelig ,lenge siden vi gjorde det nå ,hmm skulle gjerne vært ute og spist igjen snart jeg også ,men her jeg bor blir det ikke direkte billig ,blir for 500+ for to voksne

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg