“Innbilt Covid” og innedag..

 

 

Jepp…Midt i Lucia-feiringa fikk jeg et snev av “innbilt Covid” igjen. 
Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har hatt BITTELITT Covid denne våren og høsten.. 
Planen var å handle litt i dag egentlig. Dra med søsters til plassen jeg vokste opp, Vestby, gå på Outlet å handle, og besøke en gammel nabo. 

Men når man våkner med LITT snufs i nesa og muligens kanskje litt sår i halsen etter hvert…, så drar man ikke og besøker gamle naboer.. Og heller ikke raser man fra butikk til butikk med snuten sin… Man vet jo aldri..

Kjenner meg ikke så verst nå da..

 

 

MEN…da er det jammen bra man har fått ny mobil, så man kan teste ut ting. Ta bilder, ringe noen…
Bildene ble ikke så verst, men ringingen var det verre med. Øret kom borti noen knapper på den veldig sensitive skjermen, så jeg “la på” med øret liksom. Igjen og igjen 😀

Ja-ja…finner vel ut av det…

 

 

Av og til må det en innedag til for å bli kvitt “innbilt Covid”…. 😉

 

 

#covid #innedag #foto #mobilkamera

13 kommentarer
    1. Jepp, det er bare å holde seg hjemme om man brygger på innbilt covid også. Endelig rakk jeg å oppdater meg hos deg. Her har uka vært hektisk, men nå nærmer det seg juleferie. Juletreet har enda ikke kommet på plass, men masse småkaker har vi spist og det er adventskos deg. Nyt dagen! Klemsiklem:)

    2. Godt det bare er innbilt 💗 her hos meg har jeg og ungene akkurat blitt ferdig med en runde med korona, ungene er tilbake til hverdagen denne uken, men jeg er fortsatt sykemeldt. Ønsker deg en god tirsdag 😘😘😘

    3. (haha) Selv sliter jeg med psykisk frembragte hostefornemmelser i det jeg trår inn i det offentlige rom, av den paradoksale grunn at hoste er blitt å betrakte som nåtidens tabu nr 1 😀 😀 😀

    4. Dumt at det ikke ble tur på deg. Men det ble i alle fall flotte bilder. Fine, naturlige og klare. 🙂 Jeg har Covid-symptomer hver dag, men har hatt det i 12 år nå, så tenker vel egentlig motsatt… At det ikke er korona, siden helsa mi bare “er sånn”. Litt skummelt det også.

    5. Æsj så kjedelig at innbilt covid ødelagte turen, men sånn er det blitt. Og når du sier det, så DRØMTE jeg at jeg var forkjølet i natt, og jeg skulle være med på en reklameinnspilling…men fikk kjeft av en dame som sa jeg var forkjølet 😀 Gøy å fikle med ny telefon da, spes når kamera er bra….fikk og lyst på. Gøy å se det dramatiske lucia-toget i reprise 😀 God mandag, med eller uten snufs 🙂

    6. Aldri har vi vel vært så på vakt for forkjølelsessymptomer. Nyser jeg tre ganger etter hverandre så begynner jeg å lure liksom. Får satse på at den innbilte er over til i morgen. Uansett ikke noe poeng i å ta noen sjanser.💜

    7. Tror det der er den nye folkesykdommen. Vi fikk skikkelig innbilt covid, men så gikk vi ut på tomta og vipps var vi friske, helt til vi gikk inn igjen. Viste seg å være allergi fra veden, muggsoppallergi. Håper du er frisk og rask nå søs <3 Stor god smittevernsklæm <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg