Innholdet i vesken min

 

Denne kvidde jeg meg litt til… En “kjedelig” oppgave tenkte jeg, men jeg får prøve å sprite den opp litt…I tillegg er en jentes veske ganske så avslørende.. 

 

 

Vesken kom så fin og mørkegrå i hus,  til bursdagen min for 3 år siden. 50-års gave fra Kjersti. Og det er Lisbeth, en tidligere bloggvenn (hun har sluttet å blogge) som syr vesker, som har sydd denne. Jeg elsker jo sommerfugler så den var midt i blinken.

 

 

Etter hvert har den blitt ganske så lysegrå. Den er brukt hver dag i flere år, bortsett fra noen runder i vasken. 

 

 

Og HVA I ALL VERDEN er det jeg flyr rundt med i vesken min? 
Dette forteller litt av hvert, selv om jeg har kastet noen papirhauger som lå oppi der.. 

 

  • To brille-etuier. Jeg har virkelig bare et par briller.. 
  • Paracet. Jeg har mye vondt i hodet.
  • Dagbok/almanakk. En sånn som bare ligger der, og aldri blir skrevet i..
  • Nøkkelkort til jobben. Det må jeg bare ha.
  • Oljer fra Kjersti. Gode å ha når jeg har vondt i hodet også, den ene i alle fall. 
  • Øreplugger. Jada…skikkelig mye på konsert liksom?? 😀
  • Utskrift av In August-billetten. Jada…jeg VET det går an å vise den på mobilen i stedet for…
  • Kodebrikke. JADA!!! Jeg vet at den også kan man ha på mobilen…
  • Neglelakk. Skal lakke dem snart…en gang..
  • Kajal. Jeg bruker jo ikke kajal en gang. Det må ha vært en overlever etter en photoshoot.
  • Penger. Altså cash! Jeg kan bli tatt for å være narkoman… fordi jeg har cash. Ingen andre har det.
  • Blyanter, og penn. Jeg bruker aldri blyant. Aner ikke hvorfor de ligger der..

 

  • Og så klart mobilen som jeg bruker til å ta bilde med 😉 Velfylt veske?

 

Her er listen jeg følger i 30-dagers-challengen. 

 

Dag 1- Ditt siste innkjøp
Dag 2- 10 fakta ingen vet om meg
Dag 3- Noe eller noen du savner
Dag 4- Dine 3 yndlings-sanger akkurat nå
Dag 5- En sang som får deg til å gråte
Dag 6- En ting du aldri kommer til å gjøre
Dag 7 – Favorittmaten din

Dag 8 – Et tre år gammelt bilde av deg
Dag 9 – Smykkene dine
Dag 10 – Ett bilde av deg selv, tatt i dag
Dag 11 – Ett bilde av håndskriften din
Dag 12 – Mobilen din
Dag 13 – 5 ting du ønsker deg
Dag 14 – Noe du er redd for
Dag 15 – Rommet ditt
Dag 16 – En sang du er skikkelig lei av
Dag 17 – 10 personer/gjenstander du ville hatt med deg på en øde øy
Dag 18 – Ett bilde av deg selv som barn
Dag 19 – Innholdet i vesken din

Dag 20 – Parfymen du bruker
Dag 21 – Din verste uvane
Dag 22 – Dine 5 yndlings-vesker
Dag 23 – Nattbordet ditt.
Dag 24 – Ett bilde av deg med en gang du har våknet.
Dag 25 – Noe du gleder deg til
Dag 26 – Favorittproduktet ditt akkurat nå.
Dag 27 – En sang som beskriver hvordan du føler deg i dag.
Dag 28 – En vits/sketsj du syns er morsom.
Dag 29 – En kjendis du ligner på.
Dag 30 – Den rareste tingen du har.

 

 

#utfordring #challenge #veske

12 kommentarer
    1. Ja det innholdet var vel innafor det 🙂 Og jeg kom på at jeg glemte å si hva du kunne bruke sitronoljen til. Foruten bare å lukte på den for å bli i godt humør. Kanskje din mor vil ha en “sniff ” 😀 Ellers kan du drikke den i vann for god smak. Det kan du med peppermynteoljen og, den hjelper også mot søtsug. Og drikker du en dråpe sitron hver morgen i vann, har det god effekt på kroppen, både utvendig,(forbrenning) og innvendig som i ph-verdiene dine 😀 Just saying ;D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg