Instagram-dronningen kommer til byen!

Vet du ikke hvem det er?

En del av dere som har kjent MEG en stund her inne i blogg-blokka vet hvem det er. I alle fall hvis jeg sier hvem det er som har den tittelen nå.

Hun startet nemlig å blogge litt før meg, og lå høyt på listene på gamle blogg.no, når man gikk etter “unike lesere” og ikke sidevisninger. Hun var med i “Kakekrigen” på tv, og kom nesten til topps der.

 

 

Kjersti var en av de første jeg møtte utenfor bloggen, altså “in real life”. Og det var allerede i 2013!! Vi har 10-årsjubileum for vennskapet vårt. Hun blogger ikke lenger på blogg.no, og det har hun ikke gjort på mange år. Men det spiller ingen rolle for vårt vennskap i alle fall. Når man finner folk man liker og finner en samhørighet med, så blir man venner, og fortsetter å være det.  Og det er ikke avhengig av at begge blogger aktivt liksom..

Hun har fremdeles blogg, HER, men er ikke SÅ aktiv der lenger heller.
Men der hun virkelig ER aktiv, er på Instagram. Og der har hun gjort det bra! Hun er for meg “Dronningen av Instagram”. Hvis du vil sjekke ut litt heter hun der: minmatgaleverden, som hun også heter på bloggen.

 

 

 

 

I morgen er hun her igjen! Min tvilling. Om ikke vi SER like ut (lenger), så er hun for meg en tvillingsjel 🙂 Vi elsker å tulle og fjase sammen. Har ofte litt likt syn på viktige ting i livet.
Men vi er også veldig forskjellig på mange ting: Hun elsker å lage mat…Vel..jeg- NOT.
Hun er sparsom der jeg sløser
Hun er modig og fri, der jeg er redd og bekymret.

Det å være litt forskjellige OGSÅ er bare krydder i et vennskap. Det gjør at latteren kommer fram, og situasjoner blir om mulig enda mer morsomme.

 

 

Som jeg gleder meg til hun kommer!! Det er ikke SÅ lenge siden vi så hverandre heller. I april.  Vi klarer å få til noen treff i året, selv om vi bor på hver vår side av landet.

 

 

Ja, nå kan hun bare komme egentlig!! 😀

 

 

8 kommentarer

Siste innlegg