Ja, det var DEEEET jeg sa!!

 

 

Her kommer så klart svaret!!
Du har vel gjettet tidligere i dag på hva jeg sa?? På DETTE innlegget. Det er mer gøy å se svaret om du prøver litt først. 

Vel, her er i alle fall det jeg sa på tegnspråk. 

 

 

 

 

 

 

Var det lett? Eller hadde du virkelig ikke “snøring”? Jeg så jo at de som prøvde skjønte LITT i alle fall 🙂 Og VELDIG gøy at noen prøvde å gjette i kommentarfeltet. Tusen takk for at dere gjettet! Moro for meg at noen prøver litt. 

 

#tegnspråk

6 kommentarer
    1. Moro å prøve og finne ut hva du sier! 😀 Jeg så den ikke før idag, men kikka på videoen først og løsningen etterpå.🌟 Artig med flere sånne! 👍

    2. Liker tegnspråkvideoen. Men jeg hadde ikke skjønt noe uten teksten var der utenom hei. 🙂 jeg måtte nok hatt det sakte og inn med teskje for å lære det, men fint å se på

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg