Jammen er jeg glad…

Jammer er jeg glad…..at jeg ikke er SÅ lita lenger…
Både fordi jeg slipper å DRUKNE i all snøen som har kommet på utsiden i dag…Den ville rukket over hodet på denne lille Frodithen (jada…vet jeg ikke ser spesielt lita ut egentlig… 😀 )

Men mest av alt er jeg glad for at jeg selv kan bestemme  hva jeg skal kle på meg!!
Jeg er JAMMEN glad jeg slipper å gå med sånn stikkete bukse, genser og lue… Tenk for et KLØ-helvete!! Ikke rart jeg helst ville være inne på den tiden..

 

 

Jammen er jeg glad jeg har vokst såpass at jeg kan velge å ta på meg sommerkjole, med tjukke fleece-strømpebukser under, og danse vinterdansen i all snøen.
Dette bildet er tatt for noen år siden, men utsiden i dag ser nesten lik ut. Bortsett fra trærne…Så kanskje jeg må ta på en av de flagrende kjolene mine, gå ut å danse litt og kaste snøballer på sure Oslo-innbyggere før lyset slås av igjen i ettermiddag?… Hm…må tenke litt på det..

 

 

 

 

Først skal det jobbes mange timer! Jeg får komme meg i “jobb-pysjen” 😀

 

Ha en fin dag i snøværet….eller vårværet for de som har det…

 

 

#snø #barndom

25 kommentarer

Siste innlegg