Jeg bare nevner det…

 

 

 

 

Hvis jeg skulle slumpe til å ha lik mening som majoriteten innimellom, så betyr ikke NØDVENDIGVIS det at jeg ikke klarer å tenke selv eller ikke klarer å ta mine egne avgjørelser. Jeg bare nevner det…

Det å hå motstridende meninger i forhold til  resten av samfunnet, betyr ikke ALLTID at “de andre” har feil. Jeg bare nevner det…

Det å tenke selv er viktig, for seg selv og for samfunnet. Vi vil ikke ha et samfunn av sauer, som blindt følger den med bjella. MEN… jeg er fornøyd med å være sau, hvis jeg har tenkt selv og tatt mine egne valg, og likevel befinner meg blant disse pelsdottene. Jeg bare nevner det..

 

 

 

10 kommentarer
    1. Egne meninger er viktig, selv om det kan være enige eller uenige. Jeg har kjent folk som hadde et prinsipp å være uenig. Det var en pedagogisk utfordring. 🤗

    2. Hvis en sti er anlagt akkurat der den er så er det som regel en grunn til det. At mange har erfart at det er den lureste veien å gå, for eksempel. Hilsen ei som liker sti, men som også går en del utenom og har kjent på følelsen av å bomme….

    3. Sauer er ålreite dyr, ble det sagt i en valgkamp en gang så du har nok rett. Man kan høre mange bjeller fra ymse kanter fremover nå – tenker på valgkampen som snart er i gang. Ellers skal jeg sende en sms til en onkel av meg i Risør som er 80 år i dag. Siden i dag skal jeg en tur til Kongsberg. Ønsker deg en fin dag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg